اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

حمایت کمیته امداد زنجان از 3796 زن سرپرست خانوار

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر 3 هزار و 796 زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان هستند.

حمایت کمیته امداد زنجان از 3796 زن سرپرست خانوار

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 6 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان بوده و از حمایت‌های این نهاد در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان شامل بیش از 11 هزار مددجو است، افزود: خانوارهایی که در طول سال از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، گروه‌‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های سرباز را از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان عنوان کرد و افزود: سالانه خدمات مختلفی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به نیمی از مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، افزود: در حال حاضر 3 هزار و 796 زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد هستند.

نجفی تصریح کرد: اقداماتی که سالانه در حمایت از زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود، شامل پرداخت وام‌های اشتغالزایی، ساخت و تعمیرات مسکن مددجویی، ارائه تسهیلات معافیت سربازی به فرزندان این خانواده‌ها در صورت داشتن شرایط لازم و .... ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول