اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

30 شهر استان بوشهر گازدار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: با ایجاد شبکه گازرسانی در چهار شهر جدید، 30 شهر استان بوشهر گازدار شدند.

30 شهر استان بوشهر گازدار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلام‌عباس حسینی شامگاه دوشنبه در بازدید از طرح‌های گازرسانی دشتستان اظهار داشت: توسعه شبکه گازرسانی و گازدار کردن تمام شهرها و روستاهای استان در دستور کار این شرکت قرار دارد و در این مسیر از تمام توان موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: کیفیت اجرای طرح‌های گازرسانی در تمام شهرها و روستاها رشد محسوسی داشته و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به چهار شهر استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون و با تلاش شرکت گاز بوشهر عملیات گازرسانی به چهار شهر استان در دست اجرا است.

حسینی تصریح کرد: شهرهای یاد شده شامل دالکی، وحدتیه، بردخون و امام حسن بوده که از این میان شهر دالکی به زودی به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد.

وی از گازرسانی به 5 هزار خانوار جدید در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با گازدار شدن این چهار شهر، بالغ بر 5 ‌هزار و 300 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان داشت: با گازدار شدن این شهرها، مجموع شهرهای بهره‌مند از گاز طبیعی به 30 شهر در سطح استان بوشهر افزایش می‌یابد.

حسینی از گازرسانی به 90 درصد شهرهای استان بوشهر خبر داد و گفت: با تحقق گازرسانی به شهرهای ذکر شده در مجموع بالغ بر 90 درصد از کل شهرهای استان، از نعمت گاز برخوردار می‌شوند که امری بسیار ارزشمند است.

وی اذعان داشت: در تمام شهرستان‌های 9گانه استان بوشهر شاهد اجرای عملیات گازرسانی هستیم و به فضل خدا به زودی تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر گازدار شوند.

حسینی افزود: مسئولان شهرستان‌ها و شهرداران همکاری خوبی با شرکت گاز استان دارند و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول