اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

اجرای 168 کیلومتر شبکه گازرسانی در کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای بیش از 168 کیلومتر شبکه گازرسانی در کنگان خبر داد.

اجرای 168 کیلومتر شبکه گازرسانی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، غلامعباس حسینی عصر امروز در بازدید از روند گازرسانی به شهرها و روستاهای کنگان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم شاهد گازرسانی به مناطق مختلف استان بوشهر هستیم و این امر با کیفیت مطلوبی در دست اجراست.

وی افزود: حجم و کیفیت پروژه‌های گازرسانی در کنگان نسبت به گذشته رشد خوبی داشته و امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم را جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از پیشرفت 95 درصدی گازرسانی شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 9 هزار و 60 انشعاب گاز در این شهرستان نصب شده و شاهد رشد 95 درصدی گازرسانی به شهرهای کنگان هستیم.

حسینی از اجرای بیش از 168 کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح شهر کنگان خبر داد و تصریح کرد: گازرسانی به همه نقاط شهر کنگان اجرا شد و انشعابات لازم نصب شده است.

وی از تکمیل پروژه گازرسانی به بندر سیراف خبر داد و گفت: در سیراف تاکنون حدود 24 کیلومتر شبکه گازرسانی انجام گرفته و امیدوار هستیم به زودی تمام خانوارها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: 38 کیلومتر گازرسانی در نخل‌تقی و 36 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهر ساحلی بنک نیز از جمله اقدامات اساسی این مجموعه در شهرستان کنگان است.

حسینی از اجرای 43 کیلومتر شبکه گازرسانی در عسلویه خبر داد و افزود: در شهر عسلویه یک‌هزار و 23 انشعاب نصب شده و 489 مشترک به شبکه متصل شده‌اند.

وی اذعان داشت: همکاری مسئولان شهرستان کنگان با مجموعه شرکت گاز استان بوشهر مطلوب بوده و امیدوار هستیم این روند تا تکمیل گازرسانی تداوم یابد.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول