اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ملایر:

اتحاد ایرانیان مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اتحاد و همدلی مردم ایران را مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی برشمرد.

اتحاد ایرانیان مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی بود

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: بزرگداشت حماسه 9 دی یادآور بصیرت، شعور و حضور به موقع و آگاهانه ملت ایران در صحنه بود که نشان داد مردم در کنار انقلاب و رهبری هستند.

وی با اشاره به حماسه پرشور 9 دی ماه در سال 88 گفت: این حماسه در واقع تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که یک بار دیگر انقلاب اسلامی را در برابر تمام لرزش‌ها و ناملایمات دشمن قسم‌خورده نظام  بیمه کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: دشمنان داخلی و خارجی به خیال اینکه با این موج‌گرایی‌ها و تنش‌های بیهوده می‌توانند پایه‌های نظامی را که از خون شهدا نشأت گرفته بلرزانند، فتنه 88 را به پا کردند و در اوج ناباوری با موجی از حماسه ملت ایران مواجه شدند، که حیرت جهانیان را برانگیخت.

وی بیان داشت: پیامدهای مهم این حماسه بزرگ بسیار است که مهمترین آن دشمن‌شناسی، بصیرت، آگاهی و اطاعت از ولی فقیه زمان بود.

شیرزادی تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل این ملت بایستد و هر کس با این ملت دشمنی کرده است دچار شکست شده است.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز از فتنه‌گری و تهاجم در برابر ملت ایران دست برنمی‌دارد، گفت: دشمن از اوایل انقلاب از طریق راه‌های جنگ سخت، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی ملت ایران را آزموده و ملت صبور و غیور ایران در تمام این آزمون‌ها سربلندتر از گذشته بیرون آمده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: تهدیدها و تحریم‌ها اگر هم طولانی شود به پایان می‌رسد و در این راستا وظیفه ملت تحریم کالاهای خارجی و تکیه به تولیدات ملی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید در رأس امور خود رعایت قناعت را داشته باشند تا از این مقطع زمانی نیز با موفقیت عبور کنند.

شیرزادی بر حضور پرشور مردم در روز میثاق با ولایت تأکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در حماسه امسال حساس‌تر از گذشته است چرا که با وجود تحریم‌های دشمن، ملت ایران باید یک بار دیگر با حرکت در مسیر ولایت و رهبری توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

وی در پایان بر همدلی و اتحاد مسئولان و مردم تأکید کرد و عنوان داشت: وحدت عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و اگر وحدت حفظ شود از همه سختی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول