اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش بسیج سپاه نینوا گلستان:

شاخصه‎های مثبت 9 دی آن را در تاریخ ماندگار کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش بسیج سپاه نینوا گلستان گفت: شاخصه‎های ویژه 9 دی این روز را در تاریخ ماندگار کرده است.

شاخصه‎های مثبت 9 دی آن را در تاریخ ماندگار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حجت‎الاسلام حسن گنجی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان حلقه‎های صالحین با بیان اینکه رخداد بزرگ 9 دی را باید از دو منظر بررسی کرد اظهار داشت: منظر اول صف‌آرایی‎خودی‎ها بود یعنی نیروهای انقلابی و حزب‎اللهی که برای دفاع از حریم ولایت و ارزش‎ها به میدان آمدند و مهم‌ترین شاخصه آنها ولایت‎پذیری بود که واقعاً آن دسته‎روی هیئتی چند میلیونی در تهران عظمت این روز بزرگ را نشان داد.

وی اذعان داشت: شاخصه بعدی بحث بصیرت است یعنی اینکه تا زمانی که مردم بیدار نشوند دست به چنین حماسه‎ای نمی‎زنند و به درون خیابان‎ها نمی‎آیند اما در 9 دی مردم آگاه شدند که به ارزش‎ها حمله شده و حریم ولایت مورد تعرض قرار گرفته لذا با بصیرت بالای خود به خیابان‎ها آمدند.

مسئول آموزش بسیج سپاه نینوا گلستان با اشاره به شاخصه سومی که بحث زمان‎شناسی مردم بود ابراز داشت: مردم ایران نشان دادند با هر سلیقه و گرایش سیاسی هر وقت ارزش‎های اسلامی و میهن به خطر بیفتد به میدان می‎آیند و از آنها دفاع می‎کنند.

در 9 دی همه اقشار از طیف‎ها و گروه‎ها برای دفاع از حریم ولایت به میدان آمدند

گنجی عنوان کرد: در 9 دی دیدیم که از همه اقشار، طیف‎ها و گروه‎ها برای دفاع از حریم ولایت به میدان آمدند.

وی تاکید کرد: شاخصه چهارم این حماسه بزرگ و به‌ یادماندنی هیبت دینی مردم است یعنی اینکه مردم نشان دادند هر جا به دینشان و ارزش‎های آنها توهین شده واکنش نشان دادند و علیه آن موضع تندی گرفتند.

بعد دیگر یوم‎الله 9 دی خاکریز دشمن بود

گنجی بعد دیگر یوم‎الله 9 دی را خاکریز مقابل حزب‎الله خواند و گفت: آنها مقابل انقلاب و نظام ایستادند و زوایای فتنه نشان می‎دهد که دست استکبار جهانی از آستین دشمنان داخلی در آمد.

وی ادامه داد: دست پلید رژیم صهیونیستی و انگلیس خبیث را در این وقایع می‎بینیم دشمنان قسم‎ خورده انقلاب اعم از ضدانقلاب، منافقین، انجمن پادشاهی، اقلیت و اکثریت همه به میدان آمدند و فکر می‎کردند که از این قضیه سهمی می‎برند.

مسئول آموزش بسیج سپاه نینوا گلستان گفت: ساده‎لوحانی هم در مجموعه انقلاب تحت عنوان فتنه‎گران و دنباله‎روی این جریان بودند که شاخصه‎های خاص خود را داشتند.

گنجی اذعان داشت: این افراد در خاکریز مقابل محور انقلاب و اصل ولایت به مقابله با ارزش‎های دینی مردم و نقطه قوت نظام که همان مکتب اهل بیت و عاشورا است برخاستند و برای محو ارزش‎ها به خودشان جسارت توهین و اهانت دادند.

فتنه‎گران قاعده بازی را رعایت نکردند

وی افزود: در داخل کشور فتنه‎گران قاعده فعالیت بازی سیاسی در انتخابات را رعایت نکردند چراکه وقتی انتخابات تمام شد نباید مسائل و مشکلات شخصی را با ارزش‎ها درگیر کنیم و قرار نیست پرچم امام حسین (ع) به آتش کشیده شود بنا نیست به نمازگزاران ظهر عاشورا و دیگر ارزش‎ها حمله شود.

مردم در 9 دی بر دروغ بودن ادعای فتنه‎گران صحه گذاشتند

مسئول آموزش بسیج سپاه نینوا گلستان گفت: در جبهه مقابل می‎بینیم که بصیرت لازم وجود ندارد، زمان‎سنجی ندارند و با کشاندن عده‎ای از مردم و اغفال آنها هزینه سنگینی را به نظام و مردم وارد کردند و در مجموع باید بگویم 9 دی روز ناامیدی دشمنان نظام بود.

گنجی خاطرنشان کرد: اثرات و نتایج 9 دی بسیار است و می‎توان گفت این روز انقلاب را بیمه کرده است بعد از این روز نطفه فتنه خاموش شد و مردم نیز بر دروغ بودن ادعای فتنه‎گران صحه گذاشتند و فهمیدند که ادعای تقلب یک دروغ و کذب محض بود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اثرات این روز بزرگ این بود که هر وقت مردم در صحنه بودند دشمنان از برنامه‎ها و توطئه‎های خود ناامید شدند، 9 دی کورسوی امید دشمنان بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را خاموش کرد و دشمنان قسم‎خورده نظام را به زباله‎دان تاریخ فرستاد. 

انتهای پیام/2307/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول