اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد آبیک:

حماسه 9 دی نظام را در برابر دشمنان واکسینه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: حماسه 9 دی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان داخلی و خارجی واکسینه کرد.

حماسه 9 دی نظام را در برابر دشمنان واکسینه کرد

محمدحسین نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: در صحنه انتخابات نگرش‌های سکولار و مدرنیته اسلامی در برابر نگرش تمدن اسلامی قرار گرفتند و فتنه 88 را رقم زدند ولی با خلق حماسه 9 دی، جریانات سکولار و مدرنیته مغلوب شدند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خیال خام خود فکر می‌کردند که می‌توانند برای قطار انقلاب مانع ایجاد کنند و جلوی سیر صعودی انقلاب را بگیرند ولی از این موضوع بی خبر بودند که مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند و سبب شد حماسه 9 دی را خلق کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان انقلاب بزنند.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه دشمنان خارجی به همراه ایادی خود در کشور با برپایی فتنه و آشوب دست به حرکات ناشایستی زدند که می‌توان به موضع گیری در برابر نظام، توهین به امام راحل و اهانت به ساحت مقدس امام حسین (ع) اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک با ذکر اینکه مردم با خلق حماسه 9 دی ثابت کردند پیرو تمدن اسلامی و ولایت مطلقه فقیه هستند، تصریح کرد: مردم ثابت کردند تا زمانی که حافظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و اهداف امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی هستند، هیچ دشمنی نمی‌تواند آسیب و گزندی به نظام اسلامی وارد کند.

نصیری اذعان داشت: ما معتقد هستیم که در حکومت الهی ائمه اطهار (ع) ولایت مطلقه فقیه هستند ولی در زمان غیبت امام زمان (عج)  معتقد به ولایت مطلقه تفویض شده از سوی معصوم (ع) هستیم که تبعیت از ایشان واجب و ضروری است.

وی اضافه کرد: داشتن بصیرت، حفظ وحدت، دوام و ماندگاری انقلاب اسلامی از شاخصه‌های پیروان ولایت فقیه است، بنا بر این مطلوب است که تمام آحاد جامعه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند نه اینکه یک گام جلوتر و یا یک گام عقب‌تر باشند.

این مسئول ابزار داشت: پیروی از ولایت فقیه سبب می‌شود که حوادث تلخ دوران تاریخ انقلاب اسلامی برای مردم تکرار نشود و با بصیرت روند پیشرفت و توسعه انقلاب را به پیش ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مردم با ولایت‌مداری در حماسه 9 دی اجازه ندادند که تمام ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را که با زحمات امام راحل و خون ریخته شده پاک شهدا به دست آمده بود به راحتی از دست بدهند و نگذاشتند دشمنان به زعم باطل خود مسیر انقلاب را به نفع خود تغییر دهند و اهداف و خواسته‌های شومشان را عملی کنند.

نصیری اظهار داشت: دشمنان شناختی از ملت و ولایت فقیه نداشتند که همین امر سبب شد با شکست مواجه شوند و تیرشان به سنگ بخورد.

وی ادامه داد: برخی از فتنه‌گران سال 88 افراد ضربه خورده از نظام بودند که می‌خواستند به تصور نادرست خود نظام را براندازند ولی خدای متعال مکر و حیله آنها را به خودشان بازگرداند.

انتهای پیام/77006/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول