اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه نینوا گلستان:

9 دی روز عشق مردم ایران به ولایت است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: 9 دی روز عشق مردم ایران به ولایت است.

9 دی روز عشق مردم ایران به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه نواحی استان اظهار داشت: نهم دی ماه روزی بود که ملت بابصیرت تاریکی‎ها و انحراف‎ها را شناخت، خواص مردود شدند و ملت از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد.

وی تصریح کرد: روز 9 دی روز لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی رهبر معظم انقلاب بود و به این خاطر من این روز را روز بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی می‎دانم و اگر حضور مردم در این روز به این عظمت نبود معلوم نبود سرنوشت انقلاب به کجا ختم می‎شد.

جانشین سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: 9 دی روز شناخت و بصیرت و تشخیص حق از باطل بود، باطلی که رنگ حقیقت به خود گرفته بود، باطلی که مدعی است در کنار امام (ره) و انقلاب علیه طاغوت مبارزه کرده است، انحرافاتی که در نماز جمعه‌شان دیدیدم، نماز خواندن دختر و پسر را دیدیم، حمله کردن به خیمه امام حسین (ع) در روز عاشورا را دیدیم، دیدیم که پرچم سبز که نماد انقلاب اسلامی است را چطور به سخره گرفتند و شعار الله‌اکبر که در شب‎های عملیات و پیروزی انقلاب اسلامی شعار محکم مردم در پیروزی‎های بزرگ بود از دهان اراذل و اوباش بیرون آمد و بر علیه ارزش‎های اسلامی و انقلابی برخاستند.

کریمی‎اول خاطرنشان کرد: مردم در 9 دی با حضور عظیم و میلیونی خود علیه این کجروی‎ها واکنش نشان دادند که این حادثه‎ای بزرگ و تاریخی است که هم از حریم امامت و هم از حریم ولایت و ارزش‎ها و هر آنچه که ما به آن اعتقاد داریم اتفاق افتاد و اگر واقعه 9 دی رخ نمی‎داد امروز نظام ما قطع یقین با مشکلاتی بیشتر دست و پنجه نرم می‎کرد.

راهیان نور با قوت ادامه دارد

جانشین سپاه نینوا گلستان همچنین در خصوص اعزام راهیان نور استان نیز اذعان داشت: معتقد هستیم که سفر راهیان نور سفر عشق است، سفر به رشادت‎ها، ایثارگری‎ها و شهیدان و این سفر چون رنگ و بوی خدایی دارد قطعاً مشکلات نمی‎توانند در روند اعزام و کیفیت و کمیت آن اثری داشته باشند.

وی گفت: الحمدالله تعداد اعزام‎ها سه برابر شده و امسال نیز نزدیک به 10 هزار نفر از بسیج محلات را برای اعزام ساماندهی کردیم که تعداد 2 هزار و 500 نفر در تابستان امسال اعزام شده بودند.

کریمی‎اول ادامه داد: همچنین نزدیک به 8 هزار نفر از خواهران پایه دوم راهنمایی استان از این سفر عشق بازدید کرده و خیلی راضی بودند و ابراز رضایت کردند.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دانش‌آموزان پسر پایه دوم راهنمایی درس آمادگی دفاعی با همکاری آموزش و پرورش از نیمه بهمن به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و مقدمات و زیرساخت‎ها و امکانات نیز آماده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

افزایش تورم نمی‎تواند در اعزام راهیان نور خللی ایجاد کند

وی خاطرنشان کرد: افزایش تورم و افزایش قیمت‎ها در اتوبوس و سایر مایحتاج نمی‎تواند در روند اعزام خللی ایجاد کند و معتقد هستیم که این سفر چون سفر عشق هست با مشکلی مواجه نخواهد شد و انشاالله با همکاری استاندار، فرماندهان نواحی، مدیران اجرایی و آحاد مردم امسال نیز حضور حداکثری مردم و علاقه‎مندان را در این سفر خواهیم داشت.

انتهای پیام/2307/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول