اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی خبر داد

رشد 136 درصدی مشارکت مردمی در بهزیستی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: 6 ماه نخست سال جاری مشارکت مردم در واریز نقدی به حساب بهزیستی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 136 درصد رشد کرده است.

رشد 136 درصدی مشارکت مردمی در بهزیستی آذربایجان‌غربی

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به افزایش اعتماد مردم به سازمان بهزیستی و رشد آگاهی عمومی نسبت به خدمات بهزیستی اظهار داشت: با افزایش ضریب نفوذ خدمات بهزیستی در جامعه و توسعه فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطی سازمان بهزیستی این امر محقق شده است.

وی با اشاره به رشد عقد تفاهم‌نامه‌ها در اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: در سال جاری بیش از 10 مورد تفاهم‌نامه بین بخش‌های مختلف اداره بهزیستی و همچنین سایر سازمان‌ها امضا شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به رشد مشارکت مردمی در واریز نقدی به حساب بهزیستی تصریح کرد: این میزان در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 136 درصد رشد داشته است.

خدادوست به رشد مشارکت‌های مردمی در دهه مهرورزی و جمع‌آوری زکات فطریه توسط اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی اشاره کرد و اذعان داشت: در 6 ماه نخست سال جاری هر کدام به ترتیب 82 درصد و 50 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد داشته‌اند.

وی پذیرفته شدن پروژه احداث مرکز توان‌بخشی ایثار ارومیه در مجموع پروژه‌های مهر ماندگار آذربایجان‌غربی را گام مؤثری در پیشرفت اداره بهزیستی استان عنوان کرد و متذکر شد: صددرصد اعتبار این پروژه تخصیص یافته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، مشارکت کارکنان و خیرین بهزیستی آذربایجان‌غربی در ارسال اقلام به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی را از سایر اقدامات انجام شده در این اداره‌کل عنوان کرد.

انتهای پیام/61010/ذ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول