اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی خبر داد

ارتقای رتبه اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی در ارزیابی عملکرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی در ارزیابی عملکرد رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

ارتقای رتبه اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی در ارزیابی عملکرد

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ارتقای رتبه اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این اداره کل در سال جاری با رشد 24 درصد از رتبه 28 به رتبه هشتم در ارزیابی عملکرد ارتقا پیدا کرده و تقدیرنامه مربوطه را از استانداری آذربایجان‌غربی دریافت کرده است.

وی با اشاره به ایجاد تحول اداری در اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: اصلاح فرآیندهایی از قبیل کمیسیون‌های توان‌بخشی، پزشکی، انجام امورات اداری، به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی مددجویان، کارکنان، املاک و مستغلات و تفویض اختیار به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها از جمله این اقدامات است.

خدادوست تشکیل کمیته آموزشی و پژوهشی و همچنین تشکیل سه گروه مطالعه و تحقیق در مراکز امور آسیب اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی را از اقدامات مهم برای آگاه‌سازی جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در سال جاری 35 مقاله تخصصی توسط کارشناسان این اداره کل تهیه شده است.

مدیر کل اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: یک هزار و 494 نفر در راستای اجرای برگزاری برنامه‌های آموزشی و آگاه‌سازی از طریق پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی آموزش دیده‌اند.

این مسئول متذکر شد: بیش از یک هزار نفر از مربیان و مدیران مهدهای کودک آذربایجان‌غربی در دوره‌های آموزشی اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی شرکت کرده‌اند.

خدادوست با بیان اینکه اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی میزبانی چندین دوره آموزشی کشوری برای گروه‌های همیار را به عهده داشته، اذعان داشت: در سال جاری چهار دوره آموزشی پیوسته برای گروه‌های همیار در آذربایجان‌غربی برگزار شده است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول