اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خداحافظی رجبی پس از سه سال و یک ماه و 11 روز

مراسم معارفه مدیر جدید بهزیستی ساری برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید بهزیستی شهرستان ساری معارفه و از خدمات مسئول سابق قدردانی شد.

مراسم معارفه مدیر جدید بهزیستی ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اسماعیل محمدی معاون بهزیستی مازندران بعد از ظهر امروز در آئین معارفه رئیس بهزیستی مرکز مازندران با بیان اینکه کار در بهزیستی ساری به مراتب سخت‌تر از سایر شهرستان‌ها است، اظهار داشت: به لحاظ حجم فعالیت و خدمات‌رسانی در بهزیستی ساری، مدیریت این بخش نیز به مراتب سخت‌تر از سایر شهرستان‌ها است.

وی ادامه داد: به لحاظ حجم خدمات‌رسانی به مددجویان نیاز است سازمان بهزیستی بخشی از وظایف خود را مانند مرکز اورژانس اجتماعی و ترک اعتیاد به بخش خصوصی واگذار کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از بخش‌های خدماتی بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شد، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی در کنار خدمات دولتی، فعالیت چشمگیری از خود داشته است.

وی تصریح کرد: به لحاظ روحی و معنوی شرایط کار در بهزیستی به افراد وابسته است و شاهدیم بعد از جابجایی نیروها و یا بازنشستگی، این همکاری خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

معاون بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه باید رئیس جدید بهزیستی ساری باانگیزه و توانایی بیشتر از امکانات موجود استفاده کند، افزود: ارائه خدمات مطلوب به جامعه، هدف سازمان بهزیستی است.

وی افزود: جامعه هدف بهزیستی از محروم‌ترین افراد جامعه هستند؛ باید بتوانیم با امکانات موجود در مرکز مازندران، رضایت مددجویان بهزیستی را جلب کنیم.

به گزارش فارس، موسی رجبی به مدت سه سال و یک ماه و 11 روز ریاست بهزیستی شهرستان ساری را بر عهده داشت و هم‌اکنون محمدعلی رنجبر بعد از خدمات 20 ماهه خود در شهرستان میاندرود به سمت رئیس بهزیستی شهرستان ساری انتخاب شد.

در این جابه‌جایی‌ها مرتضی موسوی رئیس بهزیستی میاندرود شد.

انتهای پیام/86006/ذ/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول