اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

رسالت بهزیستی حمایت تخصصی از اقشار آسیب‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل مهم‌ترین رسالت سازمان بهزیستی را حمایت تخصصی از اقشار آسیب‌پذیر و در معرض آسیب توصیف کرد.

رسالت بهزیستی حمایت تخصصی از اقشار آسیب‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، رویا احمدیان در نشست با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان خلخال اظهار داشت: سازمان بهزیستی با توجه به اهداف، سیاست‌ها و استراتژی‌های خود که حمایت از اقشار محروم و درمانده را سرلوحه خود قرار داده امروز با رویکرد قادر‌سازی و توانمند نمودن افراد جامعه هدف اقدام کرده تا با این شیوه بتواند بهترین خدمات را به آسیب‌دیدگان و معلولان ارائه نماید.

وی افزود: با هدف صیانت از حریم افراد جامعه و تکریم شخصیت‌ آنها بهزیستی خدمت به جامعه هدف خود اعم از معلولان،‌ زنان بی‌سرپرست و مددجویان را در اولویت خود قرار داده و نسبت به خودکفایی اقتصادی آنها تلاش می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در رابطه با اشتغال نیز گفت: بهزیستی اردبیل در بحث اشتغال معلولان و مددجویان زیرپوشش موفق عمل کرده و در این زمینه سرآمد سایر  استان‌های کشور است.

احمدیان اظهار داشت: با هدف جذب معلولان در بخش خصوصی، حمایت از کارفرمایان و صاحبان واحدهای تولیدی با پرداخت کل حق بیمه معلولان جذب شده را از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل قرار داده‌ایم.

این مسئول در ادامه خواستار طرح این بحث در شورای اشتغال استان و شهرستان‌ها برای تشویق کارفرمایان بخش خصوصی به جذب معلولان بیکار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال نیز با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در شهرستان از رشد 79 درصدی در امر مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: با همت تلاشگران عرصه خدمت ما شاهد رشد 79 درصدی جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در شش ماه اول سال جاری نسبت به یک سال گذشته هستیم.

پرویز مصطفایی در خصوص مداخله این شهرستان در بحث طلاق اظهار داشت: با بررسی پرونده 52 نفر از خانواده‌های ارجاعی از سوی دادگاه و خود معرف توانستیم با انجام مشاوره‌های تخصصی 18 خانواده را به زندگی خود باز گردانیم.

همچنین اداره بهزیستی شهرستان خلخال آمادگی خود را برای ارائه خدمات مشاوره‌ای اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول