اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

رئیس هیئت بدمینتون قزوین فردا مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رئیس هیئت بدمینتون استان فردا انتخاب می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون قزوین فردا مشخص می‌شود

مجید احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بدمینتون استان قزوین فردا با کاندیداتوری شش نفر در سالن نشست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار می‌شود و رئیس هیئت بدمینتون استان برای چهار سال بعدی معرفی خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: در این مجمع انتخاباتی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور حضور خواهد داشت.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: محمدحسین ایران‌خواه، محمد پورابراهیم، صدیق سخن‌سنج، رضا مؤمن‌پور، ولی محمدزمانی و محرم‌علی محرم‌بیگی شش نامزد ریاست هیئت بدمینتون استان قزوین هستند.

احمدپور پیرامون زمان برگزاری مجامع انتخاباتی ریاست سایر هیئت‌های ورزشی استان قزوین بیان کرد: زمان برگزاری مجامع انتخاباتی ریاست سایر هیئت‌های ورزشی استان در هفته‌های جاری اعلام خواهد شد.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه هیئت‌های ورزشی استان قزوین عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار هستند که باید تا حد امکان از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و رشد ورزش استان قزوین استفاده کنند.

احمدپور با بیان اینکه استعدادهای زیادی در زمینه ورزش در استان قزوین وجود دارد، ادامه داد: این استعدادها باید با همت و تلاش مجموعه هیئت‌های ورزشی استان و برنامه‌ریزی‌های مدون شکوفا شوند همانگونه که در حال حاضر شاهد شکوفایی ورزشکاران قزوینی در میادین بین‌المللی و کشوری هستیم.

این مسئول با تأکید بر نگاه فرابخشی اذعان داشت: نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بر این است که توسعه و رشد نه تنها در مرکز استان بلکه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه اداره کل باید در دستور کار قرار داشته باشد زیرا که بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی در شهرستان‌ها هستند.

انتهای پیام/77003/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول