اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معدنی در گفت‌وگو با فارس:

امیدوارم خط گرفتن تماشاگران از نیمکت‌ها شایعه باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم باریج اسانس کاشان با اشاره به اظهارنظر یکی از مسئولان سازمان لیگ در مورد خط و تأثیر گرفتن تماشاگران از روی نیمکت تیم‌ها، گفت: امیدوارم این موضوع در مورد کادر فنی تیم‌ها شایعه‌ای بیش نباشد.

امیدوارم خط گرفتن تماشاگران از نیمکت‌ها شایعه باشد

حسین معدنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اتفاقاتی که در دیدار هفته گذشته دو تیم کاله آمل و شهرداری ارومیه رخ داد به ضرر ما رقم خورد، چون از یک طرف این هفته در مقابل کاله‌ای قرار می‌گیریم که با رأی کمیته انضباطی بازنده دیدار قبل اعلام شده است و در این بازی با تمام توان و جدیت برای اعاده حیثیت و حفظ جایگاه خود به میدان می‌آید و در بازی هفته آینده نیز باید مقابل شهرداری ارومیه در کاشان قرار گیریم.

وی در مورد بازی فردا برابر کاله آمل تصریح کرد: بازی سختی را در مقابل تماشاگران پرشور آمل پیش رو داریم اما با توجه به روند روبه رشد تیم در چند بازی اخیر و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم و با شناخت کافی از حریف خود انتظار می‌رود بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی باریج اسانس کاشان با اشاره به اتفاقات دیدار باریج اسانس و متین ورامین در هفته اول دور برگشت ابراز داشت: گزارش اتفاقات این دیدار وظیفه ناظر بازی است که به فدراسیون ارسال کند تا تصمیم قاطعی در مورد آن انجام پذیرد تا دیگر شاهد بروز برخی رفتارها از سوی بازیکنانی که ملی‌پوش هم هستند و اسم این نوع رفتار خود را حرفه‌ای‌گری می‌گذارند، نباشیم.

معدنی با تأکید بر لزوم اخراج بازیکن متین ورامین در این بازی خاطرنشان کرد: در نص صریح قانون، جریمه رفتار غیر ورزشی بازیکن و به کاربردن الفاظ رکیک بدون هیچ تذکری کارت قرمز است اما در مقطعی از بازی تیم ما با متین ورامین داور فحاشی بازیکن را می‌شنود که اقدام به تحریک تماشاگران می‌کند ولی از آن چشم‌پوشی می‌پوشد و اگر نتوانند با این گونه رفتارها و بازیکنان برخورد قاطعی انجام دهند بدون شک دوباره شاهد تکرار این اتفاقات خواهیم بود.

وی تأکید کرد: چنانچه برخورد قاطعی با این نوع رفتارها صورت نگیرد، شاهد تکرار آن در بازی‌های آینده بوده و کار به جایی می‌رسد که دیگر نه کمیته انضباطی می‌تواند با آن برخورد کند و نه توان چشم‌پوشی از آنها را داشته و به طور یقین شاهد حوادث بدتر در میادین والیبال خواهیم بود.

وی در مورد تکرار اتفاقات و حواشی لیگ برتر والیبال، یکی از دلایل بروز این اتفاقات را برخورد نکردن قاطع کمیته انضباطی با آن قلمداد کرد.

 معدنی درباره اظهارنظر یکی از مسئولان سازمان لیگ در مورد تأثیر گرفتن تماشاگران از روی نیمکت تیم‌ها عنوان کرد: برای مربیان و افرادی که دست به این گونه اقدام‌ها می‌زنند، متأسفم ولی از آنجایی که با برخی مربیان و کادر فنی تیم‌ها آشنایی کامل دارم این نظر مورد قبول نیست زیرا شخصیت و جایگاه مربیان و کادر فنی تیم‌ها بالاتر از اینگونه رفتارها است که بخواهند با تحریک تماشاگران و به هر قیمتی به پیروزی دست یابند و انتظار می‌رود که این گفته در مورد کادر فنی تیم‌ها شایعه‌ای بیش نباشد.

وی در خصوص رفتار تماشاگران باریج اسانس در دیدار برابر متین ورامین بیان داشت: در جریان مسابقات خانگی دو بار تجربه کرده‌ایم که در بازی برابر سایپا و متین ورامین که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم به دلیل بروز برخی حواشی مغلوب شدیم چراکه نمی‌توان از تماشاگران خواست تا در جریان بازی حرفه‌ای بیاندیشند و با مسائل حرفه‌ای برخورد کنند چون هنوز در شرایط حرفه‌ای‌گری غرق نشده‌اند پس باید بازیکنانمان حرفه‌ای فکر کنند و شرایط را به نفع خود رقم بزنند.

انتهای پیام/63010/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول