اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ دسته اول والیبال

تیم کاله جوان در شهرآورد والیبال به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور کاله جوان مازندران پیروز دومین شهرآورد تیم‌های مازندرانی لیگ دسته اول والیبال مقابل آریا صنعت بابل‌کنار شد.

تیم کاله جوان در شهرآورد والیبال به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هشتمین هفته و نخستین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی‌مقدم شامگاه یکشنبه با شش دیدار برگزار شد.

در گروه نخست این رقابت‌ها در دومین شهرآورد، تیم‌ مازندرانی کاله جوان مازندران در دیدار سخت خارج از خانه با نتیجه سه بر یک مقابل آریا صنعت بابل‌کنار به پیروزی رسید.

آریا صنعت که در هفته نخست این رقابت‌ها در دور رفت با نتیجه‌ مشابه در آمل، مغلوب کاله جوان شده بود، این‌بار طعم تلخ شکست را در بابل چشید.

ست نخست این دیدار با امتیاز (25 بر 22) به سود کاله جوان به پایان رسید، اما در ست دوم آریا صنعت با امتیاز (25 بر 19) به پیروزی رسید؛ در ست‌های سوم و چهارم کاله جوان توانست با امتیاز (25 بر 18) و (25 بر 19) پیروزی نهایی را از آن خود کند.

بابل‌کنار علاوه بر در اختیار داشتن تعدادی از والیبالیست‌های آملی توسط افشین علیایی سرمربی آملی هدایت می‌شود که بار دیگر این مربی مقابل حسین کاظمی و شاگردانش در کاله جوان متحمل شکست شد.

یونس حسن‌زاده ناظر و نماینده فدراسیون در این دیدار بود محمدرضا کاویانی و قادر صادقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. در دیگر دیدار این رقابت‌ها نیز در گروه دوم تیم والیبال پرسپولیس نور در خانه میزبان تیم مدعی و قدرتمند گل گهر سیرجان بود.

انتهای پیام/86012/ذ/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول