اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قم باز هم برد

پیروزی دلچسب سفیر در لیگ والیبال

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم در دیداری که تا آستانه شکست پیش رفته بود به پیروزی رسید و به موقعیت خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور سر و سامان داد.

پیروزی دلچسب سفیر در لیگ والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با انجام هفت دیدار هم‌زمان در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شد و از جمع 15 تیم حاضر در لیگ دسته اول 14 تیم برابر یکدیگر به میدان رفتند.

در حالی که گروه نخست رقابت‌های مرحله مقدماتی این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور هشت تیمی است، این هفته چهار بازی برگزار شد که طی آن شهر مقدس قم میزبان دیدار حساس تیم‌های والیبال گاز تهران و سفیر قم بود.

دو تیمی که تا پیش از آغاز بازی‌های دور برگشت لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در رده‌های ششم و هشتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار داشتند در این دیدار بازی جذاب و تماشایی را از خود به نمایش گذاشتند و برنده در گیم پنجم مشخص شد.

سفیر قم در چهارمین بازی خانگی خود در مرحله گروهی این فصل لیگ دسته اول والیبال در سالن شهید محمود رضاییان و در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر مسئولان و پیشکسوتان والیبال و ورزش قم از تیم گاز تهران پذیرایی کرد و این تیم را شکست داد.

در این دیدار که تماشاگران زیادی نیز از آن دیدن کردند، والیبالیست‌های سفیر قم که بازی رفت را در مقابل گاز تهران با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بودند با انگیزه انتقام آن شکست گام به میدان گذاشتند اما نوع عملکرد آنها در دو گیم اول و دوم دور از انتظار بود.

کمتر کسی تصور می‌کرد که گاز تهران که در جدول رده‌بندی این گروه سه امتیاز کمتر از سفیر قم داشت، در گیم‌های اول و دوم به راحتی بتواند تیم سفیر قم را در حضور تماشاگران خودش با شکست مواجه کند اما این اتفاق بر اثر اشتباهات مفرط بازیکنان سفیر قم رخ داد اما آنچه که مهم و حائز اهمیت است، بازگشت بازیکنان سفیر به جریان مسابقه و پیروز شدن آنها در پایان بازی بود.

والیبالیست‌های سفیر قم بعد از شکست در دو گیم متوالی در گیم سوم به دلیل اینکه چیزی برای از دست دادن نداشتند، با قدرت تمام بازی کرده و پیروز میدان شدند، ضمن اینکه پیروزی خود در گیم‌های چهارم و پنجم را نیز تکرار کردند تا در نهایت این بازی حساس و نفس‌گیر به برتری سه بر دو آنها بینجامد.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور و در گروه اول مقدماتی تیم والیبال سفیر قم 11 امتیازی شد و موقعیت خود را برای حضور در جمع تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی آف لیگ دسته اول مستحکم‌تر کرد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول