اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

حمایت هواداران تیم والیبال ارومیه به ما قدرت مضاعف داد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: حمایت هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار برابر میزان خراسان به ما قدرت مضاعف بخشید.

حمایت هواداران تیم والیبال ارومیه به ما قدرت مضاعف داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه درخشان جورجویچ پس از پیروزی تیمش برابر میزان خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: حمایت هواداران پرشور ارومیه در این دیدار به ما قدرت مضاعف بخشید.

وی در ارتباط با مسابقه تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و میزان خراسان، گفت: این مسابقه بازی بسیار سختی بود و پیروزی در این دیدار برای ما اهمیت بسیاری داشت.

جورجویچ افزود: ما مجبور شدیم این بازی را بدون دو بازیکن اصلی خود شروع کنیم و لیبروی اول تیم ما و بهترین دریافت کننده ما نتوانستند در این دیدار به میدان بروند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اضافه کرد:تیم ما بازی را خوب شروع کرد و در دو ست اول دیدار بازی خوبی ارائه کردیم و پیروز شدیم، اما در دو ست بعدی اشتباهاتی داشتیم که باعث باخت ما شد.

وی افزود: پس از اینکه بازی به ست پنجم کشیده شد، تعویض‌هایی در ترکیب تیم انجام دادیم و توانستیم پیروز این بازی باشیم.

جورجویچ حمایت هواداران ارومیه را از عوامل پیروزی تیمش دانست و عنوان کرد: از حمایت هواداران ارومیه هم تشکر می‌کنم چون با تشویق‌های خود به ما قدرت مضاعفی دادند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران، شامگاه دیروز با نتیجه سه بر دو از سد تیم میزان خراسان گذشت و چهارشنبه هفته جاری در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف کاله مازندران می‌رود.

انتهای پیام/61001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول