اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خبر داد

وجود 239 هزار مشترک پرمصرف آب در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین آمار تعداد مشترکان پرمصرف شرکت آب و فاضلاب در بخش خانگی 239 هزار و 825 فقره است.

وجود 239 هزار مشترک پرمصرف آب در آذربایجان‌غربی

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خشکسالی در سال‌های اخیر در آذربایجان‌غربی سبب بروز کمبود و بحران آب در برخی از شهرهای استان شده است.

وی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: ثابت بودن تعرفه‌های آب و فاضلاب و کافی نبودن آن برای پوشش هزینه‌ها مشکلات بسیاری را برای شرکت به وجود آورده است.

آقازاده وجود انشعاب‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی را برای شرکت آب و فاضلاب شهری استان مشکل‌ساز عنوان کرد و گفت: تفکیک غیر قانونی زمین‌های حاشیه شهرها و افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز به این مشکل دامن زده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: توسعه روزافزون ساخت و سازهای بلند مرتبه و عدم رعایت طرح تفصیلی شهر منجر به اصلاح و توسعه اجباری شبکه‌های آب و فاضلاب در منطقه و افزایش هزینه‌های شرکت می‌شود.

این مسئول به تعداد کنتورهای خراب تعویض شده در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و متذکر شد: در سال جاری 7 هزار و 869 فقره کنتور آب خراب تعویض شده است.

وی تعداد مشترکان پرمصرف خانگی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی را بیش از تعداد مشترکان کم‌مصرف عنوان کرد و اذعان داشت: در بخش خانگی 239 هزار و 825 فقره مشترک پرمصرف و 212 هزار و 333 فقره مشترک کم‌مصرف در استان وجود دارد.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول