اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود مطرح کرد

تلاش دشمنان برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با توجه در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کنند تا حضور مردم را در انتخابات کم‏رنگ کنند.

تلاش دشمنان برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج قائم شاهرود بیان کرد: مردم مثل 30 سال گذشته پشت انقلاب و نظام ایستاده‏اند و حامی انقلاب هستند و توطئه‏های دشمنان را نقش بر آب می‏کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود اظهار داشت:‌ بسیج و بسیجیان، حافظان ارزش‌های انقلاب و پاسداران این انقلاب هستند که بدون هیچ چشم‏داشت مادی و برای گسترش اسلام و حفظ آن تلاش می‌کنند.

مطهری افزود: هر کجا بسیج و تفکر آن حضور داشته، در آن عرصه موفق بوده‌ایم و این نشان از قدرت و صلابت بسیجیان دارد و باید تلاش کنیم تا این تفکر و روحیه را در خود و جامعه پویا نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: حال که دشمنان با همه توان خود در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند، باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و با شناخت درست توطئه دشمنان، راه‌های مقابله با آن را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

مطهری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، ضمن تبیین شاخص‌های حضور در انتخابات بیان داشت: دشمنان با توجه در پیش بودن انتخابات تلاش می‌کنند تا حضور مردم را در انتخابات کم‏رنگ کنند و از هم‏اکنون برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این زمینه در داخل و خارج از کشور در حال انجام است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود با بیان اینکه باید با حضور حداکثری خود حمایت از انقلاب و نظام و دستاوردهای آن را تایید کنیم، افزود: ما با گرایش‌های سیاسی و جناح‌بندی‌ها کاری نداریم و به فرموده رهبری، مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

مطهری بیان داشت: دشمنان نمی‌خواهند این حضور حداکثری شکل بگیرد و مشروعیت نظام را از این راه زیر سئوال ببرند.

وی افزود: انتخاب اصلح مهم است و باید با توجه به شاخص‌های انقلاب و اسلام با حضور خود و انتخاب فرد مورد نظر، هم سرنوشت خود را رقم بزنیم و هم از نظام و انقلاب حمایت و آن را تایید کنیم.

مطهری با بیان اینکه حضور ما در انتخابات خدمتی مضاعف به انقلاب است، بیان داشت: در همه زمینه‌ها باید خدمت‏گزار انقلاب و جامعه باشیم و حضور ما در انتخابات نیز همین خدمت صادقانه و مضاعف است و باید به خوبی به وظیفه و خدمت خود عمل کنیم.

بنابراین گزارش،‌ در ابتدای این مراسم فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج قائم‌دشت پرداخت و با تقدیر فرمانده سابق این پایگاه، فرمانده جدید را فردی فعال و کوشا توصیف و ابراز امیدواری کرد: پایگاه‏های بسیج و حلقه‌های صالحین با مدیریت بهتری پیش روند.

انتهای پیام/22492/ ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول