اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

باج‌خواهی و ابطال انتخابات از اهداف فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: براندازی، باج‌خواهی و ابطال انتخابات از اهداف فتنه‌گران در 9 دی 88 بود که به برکت حضور مردم همه اهداف فتنه‌گران خنثی شد.

باج‌خواهی و ابطال انتخابات از اهداف فتنه‌گران بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با پرسنل شرکت دخانیات مازندران به مناسبت حماسه 9 دی با تبریک ایام اربعین سالار شهیدان اظهار داشت: برگزاری دیدار به مناسبت حماسه 9 دی ماه اقدام بسیار مناسبی بود که انجام شد.

وی بیان داشت: با ادارات و سازمان‌ها دیدارهایی را به مناسبت‌های مختلف مثل ایام دهه فجر و دیگر ایام انقلاب برگزار می‌کنند، ولی برگزاری دیدار برای حماسه 9 دی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ابعاد حماسه بزرگ 9 دی در کشور گفت: فتنه‌گران در حماسه 9 دی تلاش داشتند که فضای ناامنی را در تهران ایجاد کنند و پس از تهران تلاش داشتند که ناامنی‌ها را به سمت سایر شهرستان‌های کشور نیز بکشانند.

وی ادامه داد: براندازی، باج‌خواهی و ابطال انتخابات از اهدافی بود که فتنه‌گران در برنامه کاری خود داشتند که حضور مردم در پاسخ به این حرکت منفی و ناراحت‌کننده بود و حرکت آگاهانه مردم با بصیرت‌دهی مردم توطئه فتنه‌گران را خنثی کرد.

طبرسی در ادامه بیان داشت: حرکت انقلابی مردم در 9 دی مثل سیل خروشان همه اهداف پلید دشمنان را خنثی کرد.

خطیب نماز جمعه ساری در ادامه تاکید کرد: حرکت انقلابی مردم در 9 دی به نام روز بصیرت و بیداری نامگذاری شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بصیرت‌دهی رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های مختلف بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌هایش به ملت بصیرت‌دهی داد. در نهج البلاغه و قرآن نیز در مورد بصیرت‌دهی به ملت صحبت‌های زیادی شده است.

وی تاکید کرد: در 9 دی ماه مردم حماسه‌ای بسیار بزرگ به پشتوانه ولایت فقیه خلق کردند و خیل عظیم جمعیت تمام اهداف همه فتنه‌گران را خنثی کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور مؤثر رهبر انقلاب در خنثی‌سازی فتنه بیان داشت: اگر حضور مثمرثمر ولایت فقیه در فتنه نبود سرنوشت کشور مشخص نبود.

وی با اشاره به انقلاب‌های مختلف در کشورهای اسلامی بیان داشت: به خاطر نداشتن ولایت فقیه انقلاب‌های کشورهای عربی به کندی پیش می‌رود و حتی برخی نیز روند کندی را به خود گرفت.

طبرسی با اعلام اینکه ایران متعلق به امام حسین (ع) و عاشورا است گفت: کشور نیز باید بر محور امام حسین (ع) و دستورهای ایشان بچرخد.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول