اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی چالدران خبر داد

صرفه جویی 150 تن آرد در چالدران

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی چالدران گفت: پس از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها، هر ماه 150 تن آرد در چالدران صرفه‌جویی می‌شود.

صرفه جویی 150 تن آرد در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران عبدالوهاب تیمورزاده بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت آرد و گندم این شهرستان، اظهار داشت: هدفمندسازی یارانه‌ها گام مؤثری در راستای کاهش ضایعات آرد برداشته است.

وی با اشاره به ارتقای سطح کیفی تولید نان در این شهرستان، ادامه داد: پس از هدفمندسازی یارانه‌ها و با ارتقای سطح کیفی تولید نان در این شهرستان، هر ماه شاهد صرفه‌جویی 150 تن آرد در چالدران هستیم.

سرپرست شرکت غله وخدمات بازرگانی چالدران با اشاره به میزان مصرف آرد در نانوایی‌های این شهرستان، خاطر نشان کرد: هر ماه به طور متوسط 410 تن آرد در این شهرستان در نانوایی‌ها مصرف می‌شود.

تیمورزاده با اشاره به تعداد نانوایی‌های موجود در چالدران، تصریح کرد: در حال حاضر 102 واحد نانوایی در این شهرستان فعال است.

وی عنوان کرد: این تعداد نانوایی در شهرها و روستاهای چالدران اقدام به ارائه خدمات به مردم می‌کنند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی چالدران با اشاره به تعداد واحد نانوایی شهری و روستایی ابراز داشت: از این تعداد نانوایی فعال در چالدران تعداد 36 واحد نانوایی در روستاها و مابقی در شهرهای چالدران فعالیت دارند.

انتهای پیام/61001/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول