اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

فرهنگیان بیش از پیش به اهمیت شغلی خود واقف باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قرچک گفت: از فرهنگیان می‌خواهم بیشتر از گذشته نسبت به اهمیت شغلی خود واقف باشند و تمام توان خویش را در راه تربیت بندگان صالح خدا به کار گیرند.

فرهنگیان بیش از پیش به اهمیت شغلی خود واقف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اسماعیلی در همایش میثاق با ولایت، نقش بصیرت در جامعه را به عنوان محور اصلی بیان کرد و اظهار داشت: تنها چیزی که می‌تواند موجب سعادت و عاقبت به خیری ما شود، داشتن بصیرت است، چراکه بسیاری از افراد باایمان در زمان‌های گذشته و دوران انقلاب، به‌خاطر حبّ دنیا و نداشتن بصیرت از مسیر ولایت خارج شده و عاقبت به خیر نشدند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: از فرهنگیان می‌خواهم بیشتر از گذشته نسبت به اهمیت شغلی خود واقف باشند و تمام توان خویش را در راه تربیت بندگان صالح خدا به کار گیرند.

وی با بیان اینکه حماسه یوم‌الله 9 دی تجلی بصیرت، همت و ولایت‌مداری ملت رشید ایران و پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب و اعتقادات دینی و باورهای مذهبی و دلدادگی به ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت امام حسین (ع) و قداست روز عاشوراست، افزود: حماسه 9 دی‌ماه سالروز حماسه عظیم مردمی در پشتیبانی از مبانی فکری و اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی عنوان داد: وقایع تلخ فتنه نهم دی ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع نبود، بلکه نیازمند پشتیبانی و حضور عظیم مردمی بود، ملت بصیر ایران اسلامی با الهام گرفتن از عاشورا و مکتب امام حسین (ع) حماسه نهم دی را خلق کرد و با این حرکت به تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کرده و دست طمع‌ورزی دشمنان و عناصر سودجو به این نظام کوتاه شد.

امام جمعه قرچک در ادامه یادآور شد: راهپیمایی 9 دی یک‌بار دیگر نشان داد که ملت پیرو ولایت‌فقیه و خط رهبری هستند که این موضوع بسیار حائز اهمیت بود.

به گزارش فارس، در آستانه فرا رسیدن 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به همت اداره آموزش و پرورش قرچک مراسم گرامیداشتی با حضور رئیس و شورای معاونان و مدیران و نماینده دبیران مدارس این منطقه در کانون ملائک قرچک برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم که کارشناسان امور تربیتی از وزارت آموزش و پرورش، امام جمعه قرچک و جمعی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند، کلیپ‌هایی ازفتنه 88 و راهپیمایی 9 دی برای حاضران پخش شد که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول