اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایش تجلیل از معلمان پژوهنده

فرهنگیان پژوهشگر فارس تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز با محوریت تجلیل از معلمان پژوهنده و معرفی فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق در عرصه پژوهش در حال برگزاری است.

فرهنگیان پژوهشگر فارس تجلیل می‌شوند

رحیم کامیاب در حاشیه همایش تجلیل از معلمان پژوهنده برتر کشوری و استانی فارس که در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: آموزش و پرورش این استان در آیتم‌های مختلف پژوهشی در سطح کشور مقام کسب کرده که نشانگر رشد همه‌جانبه پژوهش‌محوری و تحول بنیادین در تعلیم و تربیت فارس است.

وی افزود: بنابر ارزیابی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی، فرشید قاسمی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس به عنوان مدیر پژوهشی برتر کشوری انتخاب شد.

کامیاب ادامه داد: زهرا اکبرزاده و زهرا قبادی در پانزدهمین برنامه معلمان پژوهنده کشور به عنوان معلمان پژوهنده برتر کشوری معرفی شدند.

وی تصریح کرد: سه نمونه از تجارب و طرح‌های موفق استان فارس شامل «توسعه فناوری اطلاعات با راه‌اندازی ویدئو کنفرانس»، «ارائه آموزش‌های ضمن خدمت به فرهنگیان استان فارس» و «تهیه بانک جامع پژوهشگران این استان» به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری انتخاب شدند.

رئیس گروه تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: پژوهش‌سرای دکتر حسابی فسا از بین حدود 300 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در کشور حائز مقام برتر شد.

وی خاطرنشان کرد: اعظم فرهوشی به عنوان مدیر موفق پژوهش‌سرای دانش‌آموزی انتخاب شد.

کامیاب اضافه کرد: در سیزدهمین جشنواره خوارزمی امید نظری با طرح ساخت دستگاه باسکول هیدرولیکی جرثقیل و ساخت دستگاه مکانیزه پرس و بسته‌بندی پنبه به عنوان دانش‌آموز پژوهنده برتر معرفی شد.

به گفته وی، در ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری فارس محمدحسن و محمدعلی بوستانی نیز به عنوان پژوهشگران برتر استانی انتخاب شدند.

انتهای پیام/‌2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول