اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لامرد خبر داد

کمک 60 میلیون ریالی فرهنگیان لامردی به بازسازی عتبات

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لامرد از کمک 60 میلیون ریالی فرهنگیان اداره آموزش و پرورش این شهرستان به منظور بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

کمک 60 میلیون ریالی فرهنگیان لامردی به بازسازی عتبات

عبدالله حیدری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: بخشی از ساخت ‌درب‌های حرمین امامان معصوم موسی کاظم (ع) و جواد (ع) بر عهده فرهنگیان استان فارس است.

وی افزود: تاکنون 60 میلیون ریال از سوی فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد به منظور ساخت درب‌های حرمین امامان معصوم کاظم (ع) و جواد (ع) تحویل ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان داده شده است و مشارکت فرهنگیان همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لامرد به دیگر کمک‌های مردم این شهر به منظور بازسازی عتبات عالیات نیز اشاره کرد و گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) 30 میلیون ریال کمک‌های نقدی مردم شهر لامرد برای این منظور جمع‌آوری شد.

حیدری پور ادامه داد: راه‌اندازی نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در بخش‌های اشکنان و علامرودشت شهرستان لامرد از برنامه‌های پیش روی این ستاد است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول