اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

دانشنامه مازندران در دانشگاه فرهنگیان تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: دانشنامه مازندران در دانشگاه فرهنگیان تدوین می‌شود.

دانشنامه مازندران در دانشگاه فرهنگیان تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در آئین معارفه سرپرست پردیس دانشگاه معرفت ویژه خواهران با بیان اینکه دانشگاه مرکز نیروی انسانی در سرنوشت جامعه اثرگذار است، اظهار داشت: تربیت فرزندان جامعه اسلامی در گرو تحصیل‌کرده‌هایی است که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: سرپرستی که هم‌اکنون برای دانشگاه پردیس معرفت فرهنگیان انتخاب شده است، پیشینه فرهنگی و در مدت ریاست آموزش و پرورش کیاکلا خدمات ارزنده‌ای از خود به جای گذاشته است.

این مسئول دانشگاه فرهنگیان را فعالیت در حوزه تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان منشأ تحولات بنیادین در آموزش و پرورش است که در دولت نهم و دهم کلید خورد.

ابراهیمی اظهار داشت: برای تعالی دانشگاه فرهنگیان نیازمند حمایت جدی همه‌جانبه مسئولان است تا این دانشگاه که نقش مؤثری در نظام تعلیم و تربیت دارد بتواند در فعالیت‌های خود موفق باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه کار فرهنگی بزرگی در شورای فرهنگی عمومی استان کلید خورد تا کتابی با عنوان «دانشنامه مازندران» تدوین شود، خاطر نشان کرد: با همت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان دکتر شریعتی استان، کتاب دانشنامه مازندران تدوین می‌شود.

وی افزود: فعالیت فرهنگی بزرگی که دانشگاه فرهنگیان در دست اجرا دارد تمام ذهن‌ها را به خود معطوف کرده و فضایی ایجاد شد تا نخبگان فکری، فرهنگی و پژوهشگران بیشتر به این دانشگاه مراجعه کنند.

ابراهیمی نبود دانشگاه ویژه فرهنگیان را در سطح کشور نوعی کمبود در زمینه علمی، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و متذکر شد: دانشگاه فرهنگیان به طور رسمی از بهمن ماه با پذیرش دانشجو کارش را شروع می‌کند تا انتظاری که رهبری از آموزش و پرورش دارد با تربیت افراد نخبه و متخصص محقق شود.

انتهای پیام/86006/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول