اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد

انجام 1500 طرح پژوهشی از سوی فرهنگیان خراسان‌رضوی در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی از انجام 1500 طرح پژوهشی از سوی معلمان خراسان‌رضوی در سال 90 خبر داد.

انجام 1500 طرح پژوهشی از سوی فرهنگیان خراسان‌رضوی در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان؛ ظهر امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در تالار ابن هیثم تربیت معلم شهید بهشتی مشهد اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 2 موضوع مورد توجه است که آن را از سایر اسناد متمایز می‌کند.

فخریان گفت: چشم‌انداز 20 ساله و سند تحول بنیادین در ذیل سایر اسناد کشور است که با رویکرد تربیتی و پ‍ژوهشی در بند بند سند تنظیم شده است.

وی ادامه داد: سیره اهل بیت (ع) در حوزه مسائل پژوهشی بسیار کارگشا است.

فخریان اظهار داشت: معلمان خراسان‌رضوی در سال گذشته بیش از 1500 اقدام پژوهشی را انجام دادند و این مسئله در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: 10 طرح پژوهشی در استان خراسان‌رضوی در حال اجرا است و این اقدام از طریق پژوهش‌سرای عباس‌زادگان استان خراسان‌رضوی که زیر نظر آموزش و پرورش است انجام می‌گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به فعالیت 27 پژوهش‌سرا در سطح استان بیان کرد: در عرصه استعدادیابی دانش‌آموزان، مربیان و مراکز پژوهش‌سرا کمک بسیاری می‌کنند اما انگیزه اصلی را والدین دانش‌آموز ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: همکاران فرهنگی خراسان‌رضوی نیز در 27 پژوهش‌سرا به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا از استعدادهای آن‌ها بهره‌مند شوند.

فخریان در پایان از اولیای دانش‌آموزان نخبه و پژوهشگر به خاطر همکاری و حمایت از دانش‌آموزان تشکر کرد و خروجی این پژوهش‌ها را در افتخارآفرینی دانش‌آموزان در عرصه‌های جهانی و کشوری دانست.

در پایان جلسه از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی،جابر بن حیان، ملاصدرا و رتبه‌های برتر کنکور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/70007/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول