اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز و با حضور حاجی بابایی

گردهمایی فرهنگیان قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی فرهنگیان استان قم با حضور حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در قم برگزار شد.

گردهمایی فرهنگیان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمیدرضا حاجی بابایی در این مراسم که در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار شد، گفت: عاشورا و مصیبت‌هایی که برای امام حسین علیه السلام به وجود آمد، موضوعی تربیتی برای بشریت بوده است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) در روز عاشورا برادر و فرزندان و اصحاب خویش را از دست دادند اما سخت‌ترین لحظه برای ایشان، زمانی بود که در گودال قتلگاه بر زمین افتاده بودند و حمله دشمن را به خیمه اهل بیتشان می‌دیدند.

ایستادگی تمام انسانیت و خوبی مقابل تمام بدی‌ها در روز عاشورا

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: امام حسین(ع) با مشاهده حمله دشمن سعی کردند از جای خود بلند شوند و از خانواده خود حفاظت کنند، این حرکت امام حسین(ع) یک حرکت تربیتی است و به ما اهمیت پرداختن به خانواده را نشان می‌دهد.

حاجی بابایی تصریح کرد: در روز عاشورا خداوند تمام خوبی‌ها و انسانیت را به نمایش گذاشته و در مقابل نیز تمام بدی‌ها را در برابر امام حسین(ع) که نمونه کامل انسانیت است، قرار داده است.

وی ادامه داد: ما باید توجه داشته باشیم که الان بزرگترین وظیفه ما، تربیت فرزندانمان است و برای معلمان، دانش‌آموزان نیز به مانند فرزندان هستند پس باید به تربیت این افراد توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

موفقیت قم در عمل به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

محمدحسین امین جعفری مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این جلسه به بیان آماری از وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان استان قم در دو سال 90 و 91 پرداخت.

وی با اشاره به سالگرد تصویب و اعلام سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور بیان کرد: قم یکی از استان‌های موفق در عمل به این قانون است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره ارزش و جایگاه شهدای انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: امروز ما هر چه که توانستیم در امور خود موفق شویم و به قله‌های پیروزی دست یابیم، به برکت مجاهدت‌های این شهیدان بوده است.

انتهای پیام/2258/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول