اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

30 درصد اعتبارات خلخال به بخش مرکزی این شهر اختصاص یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: 30 درصد از اعتبارات شهرستان خلخال به بخش مرکزی این شهرستان اختصاص یافته است.

30 درصد اعتبارات خلخال به بخش مرکزی این شهر اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی بخش مرکزی شهرستان خلخال اظهار داشت: هم‌اکنون 65 پروژه در حوزه‌های مختلف روستایی در بخش مرکزی خلخال با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال اجرا است که انتظار می‌رود دهیاران با تعامل بیشتر با بخشداری مشکلات را به فرمانداری شهرستان انتقال دهند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات از راه مناسب حل و گره‌گشایی شود.

وی تصریح کرد: گازرسانی به 23 روستا در بخش مرکزی هم‌اکنون در حال اجرا است و امسال کلنگ گازرسانی به 9 روستا در دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: چهار روستای خلخال نیز همزمان با اتمام عملیات ایستگاه تقلیل فشار گاز مجره و خمس در دهه فجر امسال از گاز طبیعی بهره‌مند شده و اهالی این روستاها از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

محمدی گفت: دهیاران بازوان توانمند و مشاوران امین فرمانداران در شهرستان هستند و باید با تعامل و همراهی با مردم در روستاها در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه بخشدار مرکزی خلخال نیز ضمن اشاره به وجود 63 روستا در بخش مرکزی و جمعیت بالغ بر 25 هزار نفر در سرشماری سال 90 در روستاهای بخش مرکزی شهرستان خلخال بیان داشت: هم‌اکنون بخش مرکزی خلخال با سه دهستان و هفت دهیاری تمام وقت و 17 دهیاری پاره‌ وقت در خدمت مردم است و مکاتبات و مراحل تشکیل و استقرار هشت دهیاری جدید نیز در شهرستان خلخال از طریق فرمانداری شهرستان به مسئولین استانی ارجاع داده شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این تعداد دهیاری‌ نیز به مجموع دهیاری بخش مرکزی خلخال اضافه شود.

کریم بخش اصلانی همچنین خواستار تعامل دهیاران با شورای اسلامی روستا و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در روستا شد و گفت: دهیاران باید یاری‌رسان دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول