اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر اعلام کرد

توزیع اعتبارات زیر نظر مسئولان استانی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برای توزیع اعتبارات استانی مدیران کل و فرمانداران باید زیر نظر معاونت عمرانی استاندار اولویت‌ها را مشخص و پروژه‌ها را پیش ببرند.

توزیع اعتبارات زیر نظر مسئولان استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشستی با حضور فرمانداران و شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت و استعدادهایی دارد که شاید خیلی از استان‌ها نداشته باشند و باید از این ظرفیت‌ها برای سرعت در توسعه استفاده کرد.

وی افزود: وجود نیروهای متخصص و متعهد ضریب اطمینان توسعه استان را بیشتر می‌کند، در همین ارتباط فرمانداران و شهرداران باید در تعامل منطقی همیشه پای کار باشند.

استاندار بوشهر تأکید کرد: فضای استان بوشهر هم‌اکنون فضای تعامل، همراهی، هماهنگی و وحدت است و خیلی هم حاشیه نداریم و باید از این فرصت برای توسعه استان استفاده کنیم.

حسنوند اضافه کرد: دلسردی‌ها و برخی مسائل حاشیه‌ای نباید موجب شود تا ما از کار و تلاش برای مردم فاصله بگیریم.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های نمایندگان، ائمه جمعه و شوراها برای توسعه عمرانی استان استفاده کرد البته شأن و شخصیت دستگاه‌ها باید حفظ شود تا بوشهر استان الگو در توسعه‌یافتگی مطرح شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کار کردن خیلی آسان است و ما باید خستگی را از بین ببریم، خاطرنشان کرد: نباید برای دریافت اعتبار همه چشم‌ها با معاونت برنامه‌ریزی و خزانه باشد اما فرمانداران و مدیران باید از ظرفیت سازمان‌های خود در تهران استفاده بیشتری ببرند.

حسنوند تأکید کرد: برای توزیع اعتبارات استانی مدیران کل و فرمانداران باید زیر نظر معاونت عمرانی استاندار اولویت‌ها را مشخص و اجرا کنند.

سیمای شهرها زیبنده استان بوشهر نیست

استاندار بوشهر در ادامه گفت: سیمای شهرهای استان بوشهر حتی مرکز استان زیبنده این استان نیست هر چند زحمات زیادی کشیده شده اما این زحمات کافی نیست.

حسنوند افزود: از شهرداران توقع داریم به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به حل مشکلات و توسعه عمرانی شهرهای خود توجه داشته باشند.

وی گفت: استفاده از اعتبارات آلایندگی فرصت خوبی برای دریافت اعتبارات بیشتر است و شهرداران باید این ظرفیت را مد نظر داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرمانداران برای وصول طلب شهرداری‌ها باید کمک کنند، گفت: امکانات دستگاه‌های اجرایی باید برای کمک به شهرداری‌ها بسیج شوند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول