اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار اردبیل:

نبود تناسب بین اعتبارات مالی و نیازمندی‌ها معضل‌آفرین است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: به دلیل عدم وجود تناسب بین اعتبارات مالی با برنامه‌ها و نیازمند‌ی‌ها مشکلات عدیده‌ای را در این شرکت شاهدیم.

نبود تناسب بین اعتبارات مالی و نیازمندی‌ها معضل‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز عباسی ظهر امروز در نشست با فرماندار گرمی با هدف بررسی مشکلات آب‌ روستاهای گرمی اظهار داشت: در حد توان سعی کرده‌ایم در گشایش اعتبارات و اختصاص آن به مناطق به صورت عادلانه و تساوی عمل کنیم و در کنار آن تلاش خود را برای استفاده بهتر از اعتبارات موجود آغاز کرده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها فعال هستند، خاطرنشان کرد: ما هم‌اکنون هیچ پروژه غیر‌فعالی در بخش آب و فاضلاب روستایی مشاهده نمی‌کنیم که امیدواریم با ادامه این روند در آینده‌ای نزدیک تمام روستاهای استان از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه تمام و در دست اجرای آب و فاضلاب روستایی کمک شایانی به افزایش پوشش روستاییان از نظر آب شرب خواهد کرد، یادآور شد: در شهرستان گرمی با اختصاص 2 میلیارد و 400 میلیون ریال با هدف آبرسانی به روستاها به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک میزان بهره‌مندی روستاییان این شهرستان از آب شرب به 70 درصد برسد.

عباسی گفت: ما اعتبارات مناسبی را برای این استان در نظر گرفته‌ایم به طوری که اختصاص 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای پروژه آب و فاضلاب روستایی گرمی از محل اعتبارات خشکسالی استان تامین شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از در دست اجرا بودن 27 پروژه آبرسانی در روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود:‌ اعتبار 87 میلیارد ریالی این پروژه‌ها صرف مجتمع یا تک روستا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل میزان پیشرفت فیزیکی 20 پروژه آبرسانی در روستاهای گرمی را بالای 50 درصد ذکر کرد و بیان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تعداد روستاهای زیرپوشش گرمی به 142 روستا افزایش خواهد یافت.

عباسی همچنین از نصب و راه‌اندازی یک دستگاه تصفیه و بسته‌بندی آب با هدف تامین آب سالم در شرایط بحرانی در گرمی خبر داد.

وی تصریح کرد: ما آمادگی داریم در صورت مشاهده مشکلی در شبکه توزیع آب بسته‌بندی و انتقال آب آشامیدنی به مناطق آسیب‌دیده شهرستان را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست سید محمود علایی زنگیر فرماندار شهرستان گرمی نیز در سخنانی اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی در آبرسانی به این شهرستان را در خور توجه اعلام کرد و ابراز داشت: چندین پروژه آبرسانی روستایی در دهه فجر سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود که با افتتاح این پروژه‌ها 13 روستای گرمی دارای آب شرب سالم می‌شوند.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول