اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برخورداری شهروندان سیستانی از شبکه فاضلاب

اعتبارات تأسیسات فاضلاب در شهر زابل افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور برخورداری شهروندان سیستانی از شبکه فاضلاب، اعتبارات طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب در مناطق جدید شهر زابل افزایش یافته است.

اعتبارات تأسیسات فاضلاب در شهر زابل افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل صدراییه صبح امروز در سفر به شهرستان زابل به منظور بازدید از روند اجرایی طرح‌های این شرکت در منطقه سیستان اظهار داشت: به منظور تسریع در عملیات اجرایی و همچنین برخورداری شهروندان سیستانی از شبکه فاضلاب، اعتبارات ایجاد تأسیسات فاضلاب در مناطق جدید شهر زابل به بیش از سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود: میزان اعتبار ایجاد تأسیسات فاضلاب در شهرستان زابل از 80 میلیارد ریال به 252 میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان ادامه داد: اصلاح و برنامه‌ریزی لازم در راستای تغییر موافقت‌نامه‌ها در این ارتباط بسیار مهم و ضروری است.

صدراییه بیان کرد: در حال حاضر پیشنهادات و ملزومات مورد نیاز در زمینه توسعه و اجرای شبکه فاضلاب زابل توسط مشاور در حال بررسی می‌باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود زمین نامناسب و شرایط نامساعد حفاری در عملیات اجرایی ایجاد شبکه فاضلاب در این شهرستان، از همکاری و سعه‌صدر مردم منطقه سیستان تشکر و قدردانی می‌شود.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اختصاص و افزایش اعتبارات توسعه و ایجاد تأسیسات، شبکه فاضلاب شهری زابل شتاب خواهد گرفت.

صدراییه بیان داشت: به منظور تسریع و تکمیل عملیات لوله‌گذاری و همچنین جلب رضایت شهروندان در حال حاضر عملیات اجرایی شبکه فاضلاب خیابان حافظ در این شهرستان توسط پیمانکار در 2 شیفت کاری تعریف و به‌زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول