اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

پروژه‌های شهری دهدشت با اعتبارات کنونی تکمیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری دهدشت گفت: تکمیل این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات بیشتری است.

پروژه‌های شهری دهدشت با اعتبارات کنونی تکمیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری دهدشت اظهار داشت: اجرای اصول فنی، صرفه‌جویی و نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی شهرداری باید در همه حال در نظر گرفته شوند.

فرماندار کهگیلویه، اجرای اصولی پروژه‌های عمرانی را راهی برای جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیتی که پروژه‌های عمرانی شهرداری برای افزایش رفاه حال شهروندان دارند، می‌طلبد که این پروژه‌ها بر اساس اولویت و زمان‌بندی خاص خود به پیش روند.

وی در ادامه با اشاره به محدود بودن بودجه شهرداری عنوان کرد: توسعه زیربنایی شهر دهدشت مستلزم اجرای طرح‌های زیادی است که لازمه آن تأمین منابع مالی و برخورداری از بودجه‌های بیشتر است.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: امیدواریم که با همکاری مسئولان استانی و تأمین منابع مالی لازم، نسبت به عملیاتی کردن این طرح‌ها و تسریع در پروژه‌های نیمه تمام اقدامات مؤثری صورت گیرد تا شهروندان دهدشتی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

جعفری مهم‌ترین طرح‌های در دست احداث شهرداری دهدشت را ساماندهی ورودی‌های شهر از سمت چرام، سوق و طولیان عنوان کرد و ادامه داد: پارک ولایت و بلاد شاپور در صورت تکمیل می‌توانند خیلی از کمبودهای شهر دهدشت را در مورد کمبود فضای سبز جبران کنند.

وی با تقدیر از شهرداری دهدشت به جهت طرح‌هایی که در اصلاح تقاطع‌ها و اصلاح هندسی معابر انجام داده‌اند، عنوان کرد: این اقدامات باعث کاهش بار ترافیکی و ساماندهی عبور و مرور در سطح شهر دهدشت خواهد شد.

جعفری شهر دهدشت را شهری با طراحی زیبا و منحصر به فرد عنوان کرد و ادامه داد: قطعاً با اقداماتی که شهرداری دهدشت در دست اجرا دارد بسیاری از مشکلات پیش روی شهروندان برطرف می‌شود.

انتهای‌پیام/2571/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول