اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

تبعیت از ولایت شاخصه بارز 9 دی است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: تبعیت از ولایت، شاخصه بارز 9 دی است که موجب پیروزی و افتخار ملت ولایتمدار ایران شد.

تبعیت از ولایت شاخصه بارز 9 دی است

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج در خصوص حماسه 9 دی اظهار داشت: نهال نوپای انقلاب اسلامی که از 22 بهمن‌ماه سال 57 سر از خاک برآورد و شکوفا شد از همان ابتدا مورد هجوم نظام سلطه، جریان‌های معارض با اسلام و نیز فریب‌خوردگان داخلی و ذلت‌زده بود.

فرماندار آوج با اشاره به اینکه نظام تازه تأسیس اسلامی در سال 57 با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود، ادامه داد: حمله ناجوانمردانه رژیم تا دندان مسلح عراق همراه با هم‌پیمانانش از سویی و از طرف دیگر دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌گری‌های غرب سبب شده بود تا بحران‌های داخلی در کشور رقم خورده و انقلاب اسلامی با گروه‌های مخالف درگیر شود.

وی عنوان کرد: گروه‌های جدایی‌طلب نیز در اوایل دوران پیروزی انقلاب اسلامی با تحریک بیگانگان در بعضی از نقاط کشور فعال شده و قصد تخریب ایران اسلامی را داشتند.

فرماندار آوج ابراز داشت: گروه‌های ترور در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی مسئولان بلند‌پایه و حتی مردم عادی کوچه و بازاری را به طور ناجوانمردانه ترور و به شهادت می‌رساندند.

موسوی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی علیه کشور امروز به عنوان یکی دیگر از ابزارهای دشمنان برای ضربه به اصل نظام اسلامی است، تصریح کرد: حماسه نهم دی‌ماه را در یک نگاه می‌توان روزی نامگذاری کرد که ملت ایران تعهد یکپارچه خویش به ولایت را به جهانیان نشان داد و سبب افتخار و عزت برای خود شد.

وی ابراز داشت: 9 دی در حقیقت جلوه‌ای از فروغ بی‌انتهای عاشوراست که بر اعماق جان عاشورائیان تجلی کرد و سبب افتخار و سربلندی شد.

فرماندار آوج یادآور شد: در روز نهم دی‌ماه فریضه بصیرت با قدرت تمام موضع‌گیری و برابر باطل و قشر فریب‌خورده ظاهر شد.

موسوی در پایان در مورد صفات و ویژگی‌های حماسه 9 دی ابراز داشت: تبعیت و حمایت قاطع از ولایت‌‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بارز‌ترین مشخصه و همچنین وجه تمایز حماسه 9 دی با سایر حوادث، اتفاقات و رویداد‌های دیگر در تاریخ صد ساله ایران است.

انتهای پیام/77005/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول