اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی نمایشگاهی

حماسه 9 دی در بروجن تبیین شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن گفت: نمایشگاه عکس «سیمای خورشید» به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در بروجن گشایش یافت.

حماسه 9 دی در بروجن تبیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل آجاکه صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه عکس «سیمای خورشید»، اظهار داشت: 9 دی تجلی حضور چشمگیر و حماسی مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام بود و توانست در داخل و خارج کشور دستاوردهای مهمی برای کشور به دنبال داشت.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایی کشور در 9 دی با حضور گسترده و پرشور خود افتخار بزرگی آفریدند و همچون گذشته نقش‌های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

آجاکه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 9 دی سال 88، تصریح کرد: ملت مومن و بصیر کشور در حماسه 9 دی بار دیگر ثابت کردند که لحظه‌ای ازآرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله نگرفته و در مسیر واقعی انقلاب حرکت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن در ادامه با اشاره به نمایشگاه عکس سیمای خورشید، افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان با ابعاد و زوایای حماسه 9 دی برپا شده است.

این مسئول یادآور شد: این نمایشگاه با بهره‌گیری از 120 تابلوی عکس حاوی تصاویر و مطالبی از شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و هنری، درصدد به تصویر کشیدن گوشه‌ای از حماسه 9 دی است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مطالبی حاوی سخنانی از حضرات آیات جوادی عاملی و نوری همدانی به نمایش در آمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن با اشاره به حضور هنرمندان این شهرستان در صحنه‌های مختلف کشور، متذکر شد: یکی از مهم‌ترین صحنه‌هایی که هنرمندان این استان در آن حضور حماسی و پرشوری داشتند، حماسه 9دی است.

آجاکه با بیان اینکه هنرمندان شهرستان بروجن از جمله ولایی‌ترین اقشار این شهرستان هستند، اذعان داشت: توجه به سخنان و رهنمودهای ولی‌فقیه راهگشای امور کشور است و می‎تواند مردم را در عبور از شرایط سخت کمک به سزایی کند.

این مسئول در پایان گفت: این نمایشگاه تا دهم دی ماه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول