اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تأکید استاندار کرمانشاه:

مراحل اعطای تسهیلات ریالی سرمایه در گردش بنگاه‌های صنعتی اعلام شد

خبرگزاری فارس: در پی تأکید استاندار کرمانشاه مراحل اعطای تسهیلات ریالی سرمایه در گردش بنگاه‌های صنعتی و معدنی اعلام شد.

مراحل اعطای تسهیلات ریالی سرمایه در گردش بنگاه‌های صنعتی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، در پی تأکید سیددادوش هاشمی استاندار کرمانشاه مبنی بر اطلاع‌رسانی در خصوص اعطای تسهیلات ریالی سرمایه در گردش بنگاه‌های صنعتی و معدنی، مراحل اعطای این تسهیلات از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد.

براساس این گزارش ثبت‌نام، واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره‌برداری و شناسه کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش باید به‌صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند و پس از احراز شرایط و کسب امتیاز توسط کارگروه استانی و کارگروه مرکزی به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

مراحل ثبت‌نام به شرح زیر است:

الف) واحدهای تولیدی برای ثبت‌نام باید وارد درگاه بهین‌یاب به آدرس www.behinyab.ir شوند وبه دریچه تأمین مالی وارد شوند و بعد از آن صفحه ثبت‌نام را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنند.

ب) پس از تکمیل ثبت‌نام متقاضیان پرونده برای بررسی و صحت اطلاعات در مرحله بررسی «تعیین مواد اولیه» قرار می‌گیرند که در این مرحله کارشناس استانی و سپس کارشناسان دفتر تخصصی این اطلاعات وارده را تأیید می‌کنند.

تبصره (1): تمام مراحل به‌صورت الکترونیکی بوده و به درخواست‌های کتبی از سوی بنگاه‌ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره (2): بیشترین حجم تسهیلات ریالی سرمایه در گردش بنگاه‌ها برای خرید مواد اولیه مورد نیاز بنگاه‌های صنعتی و معدنی است.

ج) پس از تأیید کارشناسان استانی و کارشناسان دفتر تخصصی، پرونده به کارگروه استانی ارجاع خواهد شد و بنا به دستورالعمل ابلاغی متقاضیان، تسهیلات اولویت‌بندی خواهند شد.

د) پس از تأیید پرونده در کارگروه استانی، همه پرونده‌های تأیید شده به کارگروه مرکزی ارجاع داده می‌شود که پس از تأیید نهایی توسط این کارگروه به‌ صورت الکترونیکی از طریق سایت هماهنگ به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

و) بانک‌های عامل پس از پذیرش و بررسی درخواست متقاضیان و پس از تکمیل مدارک مربوطه نسبت به عقد قرارداد با متقاضیان اقدام خواهند کرد.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول