اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه خبر داد

اجرای 100 طرح آموزشی قرآنی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه از اجرای بیش از 100 طرح آموزشی قرآنی در سوادکوه خبر داد و گفت: 23 مرکز قرآنی شامل 7 مؤسسه قرآنی و 16 خانه قرآنی در سوادکوه فعال هستند.

اجرای 100 طرح آموزشی قرآنی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر صبح امروز در جلسه ماهانه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به تاثیر اخلاص در ایجاد زندگی الهی گفت: بر اساس آیات الهی، مخلصان در دام الهی گرفتار نمی‌شوند و امام علی (ع) اخلاص را محک و شاخص متقین ذکر کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از برنامه‌ریزی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه برای ارزیابی و بازدید فصلی از مراکز قرآنی سوادکوه خبر داد و گفت: در بازدیدهای اخیر شاهد رشد و شکوفایی قابل توجه مراکز قرآنی بوده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجازی مراکز قرآنی سوادکوه افزود: عملکرد مثبت و برنامه‌های مورد انتظار مراکز به صورت مکتوب به مدیران تحویل داده می‌شود تا در بازدید‌های آینده مورد توجه قرار گیرد.

ذاکری خطیر از اجرای بیش از 100 طرح آموزشی قرآنی در سوادکوه خبر داد و خاطر نشان کرد: 23 مرکز قرآنی شامل هفت مؤسسه قرآنی و 16 خانه قرآنی در سوادکوه فعالند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه خواستار توجه به محتوای آموزشی توسط مربیان شد و افزود: کلاس‌های مختلف ارتقای توانمندی مربیان و فعالان قرآنی سوادکوه برگزار شده است و 70 مربی دارای مدرک تربیت معلم سوادکوه در آن آموزش دیدند.

ذاکری خطیر از ایجاد پایگاه اینترنتی توسط مراکز قرآنی سوادکوه خبر داد و گفت: 15 مرکز قرآنی دارای پایگاه اینترنتی هستند که برای شرکت در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی مازندران نام‌نویسی کردند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه نیز با اشاره به تاکید این اداره برای استفاده از فضای مجازی قرآنی گفت: تمام مؤسسات و برخی از خانه‌های قرآنی سوادکوه به سیستم اینترنت پرسرعت مجهز هستند.

عمران اکبرنژاد افزود: به روز شدن و استفاده از فضای مجازی برای انعکاس عملکرد فعالان قرآنی در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم نحوه قرار دادن عکس در پایگاه اینترنتی و ایجاد پست الکترونیکی و پاسخ به سؤالات فضای مجازی مدیران انجام شد.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول