اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی خبر داد

ارسال 240 اثر به دبیرخانه جشنواره داستان‌های قرآنی آیات

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی گفت: تاکنون بیش از 240 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 دی‌ ماه تمدید شده است.

ارسال 240 اثر به دبیرخانه جشنواره داستان‌های قرآنی آیات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یوسف امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: جشنواره ملی داستان‌های قرآنی در دو بخش داستان کوتاه و رمان و نیز بر اساس مفاهیم و قصص قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 240 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است ادامه داد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره یکم دی ماه بود که تا 20 دی‌ ماه تمدید شده است.

امینی در خصوص اهداف جشنواره اظهار داشت: اهداف و راهبردهای جشنواره ملی داستان‌های قرآنی شامل آشنایی با عناصر داستانی قرآن کریم، تولید آثار بر اساس آیات نورانی قرآن، نشان دادن جذابیت‌ها و ظرفیت‌های قرآن در راستای بیان داستان، معرفی و حمایت از نویسندگان قرآنی و علاقه‌مندان و همچنین بیان پیام‌ها و معارف قرآن کریم با ساز و کار داستان‌نویسی است.

وی بیان کرد: موضوعات جشنواره ملی داستان‌های قرآنی بر اساس دو بخش اصلی که شامل انسان از منظر قرآن کریم که از منابع سوره‌های انسان والعصر و همچنین با استفاده از تفاسیر المیزان و تفسیر نمونه، کتاب انسان در قرآن نوشته استاد شهید مطهری و بخش ویژه آن شامل قرآن کریم و کتاب بیداری است.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی با اشاره به شرایط کلی شرکت در جشنواره ملی داستان‌های قرآنی عنوان کرد: آثار ارسالی باید در بعد شخصیت‌پردازی، فضاسازی، حادثه‌پردازی و پیام داستانی که برگرفته از آیات قرآن کریم است باشد.

وی افزود: شرکت در این جشنواره برای تمامی گروه‌های سنی آزاد است، آثار ارسالی باید به زبان فارسی باشد و همچنین هر شرکت‌کننده می‌تواند 5 اثر از خود ارسال کند.

انتهای پیام/70004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول