اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

عمل به قرآن کریم ‌انسان را در مسیر حق قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آثار و برکات قرآن در زندگی گفت: عمل به قرآن کریم انسان را در مسیر حق قرار می‌دهد.

عمل به قرآن کریم ‌انسان را در مسیر حق قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جشنواره بزرگ قرآن کریم که با حضور دباغ قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد اظهار کرد: انسان اشرف مخلوقات است و‌ با قرار گرفتن در مسیر الهی به جایی می‌رسد که حتی فرشتگان به آن مقام راه ندارند.

وی با بیان اینکه عمل به قرآن کریم انسان را در مسیر حق قرار می‌دهد، ‌افزود: قرآن کریم یک معجزه و یک کتاب نیست، ‌قرآن مسیر هدایت انسان است.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا الهی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم در سخنانی اظهار کرد: تنها راه در مقابل تهاجم فرهنگی قرائت قرآن است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: طبق روایات اسلامی سزاوار نیست مسلمان روزش بگذرد و 50 آیه از قرآن کریم در آن روز نخوانده باشد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) که فرمود خانه‌هایتان را با تلاوت قرآن نورانی کنید، ادامه داد: باید قرآن با مفاهیم و معنا خوانده شود تا در انسان اثر داشته باشد و رابطه‌اش با همسایه، همسر و فرزند قرآنی شود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول