اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

آموزش 33 روزه قرآن کریم طرحی بسیار موفق در کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: طرح آموزش 33 روزه قرآن کریم طرحی نو و بسیار موفق در کشور است.

آموزش 33 روزه قرآن کریم طرحی بسیار موفق در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در جشن 33 روزه قرآن کریم در مدارس جم اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای ضربه زدن به اسلام و کمرنگ کردن معنویت در جامعه تلاش می‌کنند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: ایجاد مدارس قرآنی از طرح‌های ارزشمندی است که با تلاش آموزش و پرورش در مدارس اجرایی شده که امیدوار هستیم تداوم یابد.

گنجی قرآن را بزرگترین و کامل‌ترین کتاب الهی دانست و تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی بخواهد در مسیر خدا حرکت کند و از گزند حوادث مصون ماند باید در مسیر قرآن که حاوی فرامین الهی است، گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه رشد و پیشرفت جامعه در گرو توجه و تمسک به این کتاب الهی است افزود: هر چقدر جامعه‌ای رشد کند اما رشد آن در مسیر قرآن و معنویت نباشد، حرکت علمی آن جامعه مفید نخواهد بود.

این مسئول طرح 33 روزه قرآن کریم را طرحی نو و بسیار موفق در کشور دانست و بر آموزش صحیح و روان خوانی قرآن در مدارس بویژه در منطقه ابتدایی تأکید کرد.

رئیس آموزش و پرورش جم نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش با اجرای طرح تحول بنیادین گامی بزرگ در راستای تقویت معنویت در مدارس برداشته است.

حسین اسکندری در ارتباط با طرح 33 روزه نیز گفت: طرح 33 روزه قرآن کریم ویژه پایه سوم ابتدایی است که دانش‌آموزان پس از 33 روز کاری قادر به روخوانی قرآن می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول