اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد

انتقال مفاهیم دینی به جامعه با روش‌های نوین علمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: برای انتقال مفاهیم تبلیغی و دینی به جامعه باید از روش‌های نوین علمی و فناوری‌های روز کمک گرفت.

انتقال مفاهیم دینی به جامعه با روش‌های نوین علمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی نژاد عصر امروز در گردهمایی روسای دفاتر و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان فارس اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است برگرفته از متن انقلاب اسلامی که در راستای اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد و فلسفه وجودی آن بسط و گسترش فرهنگ غنی اسلام بود که وظایف آن در عرصه‌های داخلی و خارجی مشخص شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های وسیع دشمنان در داخل و خارج کشور و در عرصه‌های مختلف افزود: باید با سازماندهی دقیق امور ضمن آگاه ساختن مردم از مسائل دینی و فرهنگی، جلوگیری از انحراف آنان و اطلاع‌رسانی احکام اسلامی در میان تمام اقشار با تمام توان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نیز تلاش کنیم.

محمودی نژاد با بیان این که دشمن با به روزترین امکانات به جنگ اسلام آمده است خاطرنشان کرد: کار تبلیغی با توجه به مشکلات و موانع و هجمه‌های پیش رو نیازمند فکر و اندیشه و ابزار و امکانات است و افزایش سطح آگاهی‌ها، معلومات و به روز شدن لازمه انجام این وظیفه خطیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس بیان داشت: هجمه فرهنگی سنگین علیه تفکر شیعی وجود دارد که این تهاجم فرهنگی بسیار حساب شده و برای تضعیف اعتقادات نسل جوان به راه افتاده است، بنابراین رسالت روحانیون و مبلغان دینی امروز بسیار خطیرتر از گذشته است و یک کار جهادی و شبانه‌روزی را می‌طلبد.

این مقام مسئول با اشاره به این که نیروهای سازمان با تلاش و دلسوزی در راه تبلیغ دین حرکت می‌کنند گفت: تبلیغ یک رسالت الهی بسیار خطیری است که خداوند سبحان به روحانیون اعطا کرده بنابراین باید با تزکیه نفس، به روز کردن سطح دانش و عامل بودن به اخلاقیات و گفته‌های خود در راستای عمل به این وظیفه سنگین گام برداریم.

وی در پایان افزود: روحانیون در انتقال مفاهیم تبلیغی و دینی به جامعه باید از روش‌های نوین علمی و متناسب با فناوری‌های روز استفاده کرده و با شناسایی شبهه‌ها برای پاسخگویی به آن تلاش کنند.

انتهای پیام/ 2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول