اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

بهترین متولی تکیه‌های عزاداری آبادان سازمان تبلیغات است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: بهترین متولی تکیه‌های عزاداری سالار شهیدان در آبادان، سازمان تبلیغات اسلامی است.

بهترین متولی تکیه‌های عزاداری آبادان سازمان تبلیغات است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: بهترین متولی تکیه‌های عزاداری سالار شهیدان در منطقه سازمان تبلیغات اسلامی بوده و مستندسازی و همچنین شناسنامه داران کردن این تکایا بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: برپایی تکایا و هیئت‌های عزاداری در برنامه‌های روتین دستگاه‌های اجرایی شهرستان گنجانده نمی‌شود که نیاز به بخشنامه‌‌های اداری داشته باشد و در دهه محرم مردم و شهروندان آبادانی خودجوش با برپایی تکیه‌های عزاداری، سوگواری می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: شهروندان در دهه محرم بدون هیچگونه بخشنامه دولتی و سازمانی رخت عزا به تن کرده و یا به صورت خودجوش از مردم و هیئت‌های عزاداری پذیرایی می‌کنند.

وی در همین خصوص بیان کرد: هر ساله مراسمات عزاداری اباعبدالله‌ الحسین بدون کوچک‌ترین مشکلی در شهرستان و بقیه نقاط کشور برگزار شده و این مهم چیزی جز برکت وجودی ایشان برای مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

ایلخاص‌زاده اضافه کرد: عزاداری‌ها و برپایی تکیه‌ها چون از دل و وجود مردم برخاسته بنابراین به صورت طبیعی در بعضی از برنامه‌ها دچار مشکلاتی می‌شود اما این مشکلات ناچیز ذره‌ای از شور و شعور مردم آبادان را نسبت به این برنامه‌های معنوی کم نمی‌کند.

وی در پایان گفت: به طور قطع شور حال عمومی مردم در هیچ برهه‌ای از زمان نسبت به امام حسین(ع) و واقعه کربلا کاسته نشده و به یقین این حرارت جانسوز در عشق سالار شهیدان تا ابد در تاریخ به یادگار مانده و هرگز سرد نمی‌شود.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول