اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار یزد خبر داد

اختصاص 33 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب آشامیدنی روستاهای یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد از اختصاص 33 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب آشامیدنی روستاهای یزد خبر داد.

اختصاص 33 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب آشامیدنی روستاهای یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، محمدرضا حاتمی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و تداوم خشکسالی، بالغ بر 33 میلیارد ریال برای تأمین آب روستاهای استان اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: حفر 19 حلقه چاه در روستاهای استان در شش ماهه نخست سال جاری از اقدامات صورت گرفته به منظور رفع مشکل کم آبی است.

حاتمی، همچنین کف‌شکنی 15 حلقه چاه و به‌سازی چهار رشته قنات را از دیگر اقدامات این شرکت برای افزایش ظرفیت منابع آبی روستایی استان یزد برشمرد.

مدیرعامل شرکت آبفار استان یزد بیان کرد: با اقدامات انجام گرفته، ظرفیت منابع آبی استان به میزان 4 میلیون متر مکعب در سال افزایش داشته که از وی دیگر با کاهش نزولات آسمانی و افت منابع آبی، در مجموع ظرفیت تأمین آب افزایشی نداشته است.

حاتمی، فرهنگ‌سازی در مورد مصرف بهینه آب، استانداردسازی انشعابات و جداسازی آب شرب و بهداشتی را از فضای سبز، از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای رفع مشکل کم آبی روستاهای استان برشمرد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول