اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

110 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: از 144 روستای شهرستان روانسر 110 روستا زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی هستند.

110 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در بازدید از شبکه‌های آب روستایی شهرستان روانسر اظهار کرد: برای توسعه و بهسازی شبکه‌های آب روستایی شهرستان روانسر اعتبارات جدیدی اختصاص یافته است.

صفری ادامه داد: در اعتبارات عمرانی سال‌جاری این شهرستان پنج میلیارد و 133 میلیون ریال برای اجرای هشت طرح حوزه آب روستایی اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبارات برای مطالعه و اجرای مخزن آب روستای نهرابی، آبرسانی به روستاهای مامنان سفلی، کلاه‌کبود و شش‌بید، آبرسانی سیار روستایی، مطالعه آبرسانی روستاهای شهرستان‌، توسعه و بازسازی پروژه‌های آبرسانی روستاهای آبدار و آبرسانی به مجتمع جانجان هزینه می‌شود.

فرماندار روانسر تصریح کرد: پیش از دولت نهم 78 روستای بالای 20 خانوار شهرستان روانسر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند بوده که این میزان هم‌اکنون به 110 روستا رسیده است.

وی خاطر‌نشان کرد: برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب روستایی این شهرستان یک میلیارد و 620 میلیون ریال اعتبار در سال گذشته هزینه شده است.

صفری تعداد مشترکان آب و فاضلاب روستایی روانسر را شش هزار و 206 مشترک اعلام و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 549 هزار و 162 متر مکعب آب در بین مشترکان روستایی به فروش رفته است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول