اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

دغدغه اصلی مردم مناطق محروم چرام آب آشامیدنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام آب را دغدغه اصلی تمام مناطق محروم این شهرستان دانست و گفت: طی بازدیدهایی که تاکنون از روستاهای محروم داشته‌ایم مشکل و دغدغه اصلی آن‌ها آب آشامیدنی است.

دغدغه اصلی مردم مناطق محروم چرام آب آشامیدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز فرماندار این شهرستان به همراه بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین محلی از روستای محروم توگبری از توابع چرام بازدید کردند.

در این بازدید علیرضا نیکروز از نزدیک در جریان ریز مشکلات موجود در زمینه آب و برق در روستای مذکور قرار گرفت.

وی در حین بازدید ضمن تقدیر از مسئولان آب و فاضلاب روستایی و برق خواستار گسترش خدمات‌رسانی به مردم منطقه شد.

فرماندار چرام در ادامه از خط انتقال برق به روستای توگبری بازدید کرد و مقرر شد خط برق منطقه تکمیل و روستاهای فاقد برق آن منطقه از نعمت برق بهره‌مند شوند.

این مسئول همچنین در خصوص مشکلات آب این منطقه دستورات لازم را ارائه داد و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکل آب ساکنان روستای فاقد آب آشامیدنی اقدام لازم به عمل آید.

نیکروز مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی را نسبت به همه مشکلات مردم مسئول دانست و گفت: ما باید فرهنگ دینی و اسلامی و فرهنگ خدمت به محرومین، وفاداری به شهدا و خانواده‌های معزز آنان و عشق و ارادت به شهیدان را در جامعه حفظ کنیم.

وی در ادامه از بخشدار مرکزی شهرستان چرام خواست با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بیشتر برای عمران و آبادانی روستاها به خصوص روستاهای محروم بکوشد و با دعوت از مسئولین ترویج جهاد کشاورزی جهت ارائه آموزش‌های لازم در خصوص باغداری و دامداری برای روستاییان کار بیشتری انجام دهند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام در بین جمعیت 400 نفری روستای توگبری قرار گرفت و عنوان کرد: دولت و همه مسئولان نظام خدمت‌گزار مردم هستند و تا جایی که مقدور باشد در رفع مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: آسفالت سه کیلومتر باقیمانده از جاده روستای توگبری، تعمیر مدرسه روستا و احداث دو باب حمام و سرویس بهداشتی در این روستا از جمله تلاش‌های آینده مسئولین برای مردم توگبری است.

نیکروز آب را دغدغه اصلی تمام مناطق محروم ذکر کرد و بیان داشت: طی بازدیدهایی که تاکنون از روستاهای محروم داشته‌ایم مشکل و دغدغه اصلی آن‌ها آب شرب است.

در حین بازدید مدیر آبفار و مدیر برق شهرستان توضیحات لازم در خصوص آبرسانی و برق‌رسانی به منطقه مذکور را ارائه دادند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول