اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اشرافیت شوراهای اسلامی شهر بر مسائل حلال مشکلات منطقه است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اشرافیت شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شناسایی نیازها‌، مشکلات و مسائل منطقه ضروری و حلال بسیاری از چالش‌هاست.

اشرافیت شوراهای اسلامی شهر بر مسائل حلال مشکلات منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد با بیان اینکه شوراهای اسلامی از سوی مردم منتخب می‌شوند و نمونه عینی و واقعی واگذاری امور به مردم هستند، اظهار داشت: مردم با انتخاب آگاهانه نماینده خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا توانسته‌اند در توسعه آبادانی و عمرانی منطقه خود سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه دوره کارآیی و اثربخشی شوراهای اسلامی استان در دور سوم در مقایسه با دوره‌های قبل ارتقا یافته و در جلب رضایت‌مندی مردم از اثر‌بخشی بیشتری برخوردار بوده و در مدیریت شهری نقش مثبت و سازنده‌ای ایفا کرده، یادآور شد: با روی کار آمدن شوراهای اسلامی و مشارکت خود مردم در آبادانی و کارهای عمرانی منطقه، شاهد کاهش تصدی‌گری دولتی و افزایش توانمندی و کارآیی پارلمان‌های محلی بوده‌ایم.

استاندار اردبیل گفت: شوراهای اسلامی از مسایل و مشکلات منطقه و اولویت‌های اساسی شهر و روستاها بهتر آشنایی دارند و با برنامه‌ریزی صحیح و دخالت دادن خود مردم در تصمیم‌گیری‌ها باعث پیشرفت و آبادانی منطقه می‌شوند.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود از دفتر امور شهری استانداری خواست تا برای روز 9 اردیبهشت ماه سال 92 که به عنوان روز شوراهای اسلامی نامگذاری شده از هم‌اکنون برنامه‌ریزی مناسبی در جهت گرامیداشت این روز به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه رئیس شوراهای اسلامی استان اردبیل نیز در خصوص اجرا و جمع‌آوری طرح آسیب‌شناسی شوراهای اسلامی استان گفت: شوراهای اسلامی استان در بررسی و جمع‌آوری آسیب‌شناسی جزو برترین‌های کشور شناخته شده است.

جواد قرآن‌نویس تصریح کرد: تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی اردبیل با شهردار در راستای ارائه خدمات مطلوب بر مردم و توسعه آبادانی و عمرانی منطقه و رفع محرومیت و نیازمندی‌های مردم در سطح کشور نمونه است و این موفقیت بدست نخواهد آمد جز با همدلی و اتحاد و تعامل که بین شوراهای اسلامی و شهردار و دیگر مقامات استان وجود دارد.

انتهای پیام/62005/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول