اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد:

امکان حضور شهروندان در نشست‌های شورای شهر فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه جلسات این شورا به طور منظم برگزار می‌شود، گفت: هر شهروندی می‌تواند در نشست‌های شورای شهر حضور یابد.

امکان حضور شهروندان در نشست‌های شورای شهر فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدابراهیم امانی صبح امروز در نشست با معتمدان این شهر تصریح کرد: مدیریت مردمی بازوی اجرایی‌اش شهرداری بوده و این مجموعه از نظرات آحاد شهروندان برای پیشبرد فعالیت‌ها استفاده می‌کنند.

وی اظهار کرد: شورای شهر با استقبال نظرات اصلاحی شهروندان را دریافت و به همین منظور بهره‌گیری خواهد کرد.

امانی تشکیل شورا یاران در محلات بجنورد به عنوان یکی از شهرهای پیشگام را برشمرد و گفت: اکنون حدود 60 محله این شهر دارای شورایاری بوده که در انجام مأموریت‌ها به شورای اسلامی این شهر و شهرداری کمک می‌کند.

وی از راه اندازی مرکز پژوهش‌های این شورا در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با راه اندازی این مرکز مشکلات فضا در نشست‌های شورای اسلامی این شهر برطرف و گروه‌های بیشتری می‌توانند از این نشست‌ها استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی بجنورد همچنین با اشاره به مشکلات پیش آمده برای تحقق بودجه توسط اکثر شهرداری‌ها گفت: طی نشست اخیر با اعضای شورای شهر در یکی از استان‌ها آنان نیز نسبت به مشکلات تحقق بودجه اذعان داشتند.

یکی از معتمدان بجنورد نیز در این نشست با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی این شهر به عنوان نمایندگان مردم به شورا راه یافته‌اند، افزود: به همین خاطر مردم انتظار داشته تا این شورا به انتظارات مردم در حوزه‌های شهری پاسخ داده و جوابگو باشند.

محمد مهنانی گفت: این نشست جلسه وکیل و وکلا است مردم به نمایندگان خود این مسئولیت را تفویض کرده‌اند تا مسائل و مشکلات شهر را پیگیری و رفع و رجوع کنند.

وی تصریح کرد: این تفویض بر‌اساس شناخت و ویژگی‌های افراد بوده است که در قالب برگزاری انتخابات شوراها تحقق یافته است.

مهنانی با بیان اینکه مردم در این راستا انتظاراتی از مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف و توسعه این شهر دارند، گفت: خوشبختانه ما مردمی دارای ذهن پرسشگر و پیگیر داریم.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم بی‌تفاوت باشند، قطعاً به جایی نخواهیم رسید، افزود: البته نمایندگان مردم در شورای شهر نیز افرادی پر تلاش و دارای صعه صدر بوده که جای تقدیر دارد.

به گفته این معتمد بجنوردی، پرسشگری مردم از مسئولان سبب رشد و تعالی شهر شده و منشاء اثرات بسیار مطلوبی برای مجموعه شهری خواهد داشت.

وی همچنین از اعضای شورای شهر به خاطر برگزاری این نشست و بررسی مسائل و مشکلات قدردانی کرد.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول