اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

تحقق چشم‌انداز 1404 مهم‌ترین هدف شورای شهر مشهد است

خبرگزاری فارس: عضو جدید شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تحقق چشم‌انداز 1404 مهم‌ترین هدف شورای شهر مشهد است که باید در مدت باقی‌مانده به آن پرداخته شود.

تحقق چشم‌انداز 1404 مهم‌ترین هدف شورای شهر مشهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علیرضا شهریاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: باید این فرهنگ در میان همه مسئولان نهادینه شود که شهر مشهد به یاری همه آنها نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش امام خمینی (ره) مشهد پایتخت معنوی ایران است،افزود: بر همین اساس باید تلاش کرد از طریق ایجاد فضای آرام در شهر مشهد به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائران پرداخت.

وی تحقق چشم‌انداز 1404 را مهم‌ترین هدف شورای اسلامی شهر مشهد در دور سوم دانست و تصریح کرد: باید در مدت باقی‌مانده از عمر شورا در جهت رفع کاستی‌ها در زمینه بهداشت و اتمام پرو‍‍‍ژه‌های شهری اقدام کرد.

وی در ادامه توجه به شاخصه‌های فرهنگی را از جمله موارد حائز اهمیت در بحث مدیریت شهری خواند و تصریح کرد: زمانی‌که فرهنگ شهروندی در میان شهروندان جا بیفتد بسیاری از معضلات شهری برطرف می‌شود.

شهریاری با تاکید بر اینکه مطالعات روی شهر نسبت به گذشته تغییر کرده و شهر نسبت به سال‌های گذشته متحول شده است، خاطر نشان کرد: پویایی شهر در ظاهر آن نمایان است؛ به همین دلیل هما‌ن‌طور که در خانه یکنواختی وجود ندارد در شهر نیز باید تغییراتی به وجود بیاید،‌ تا مردم از لحاظ روحی و روانی به آرامش برسند.

وی در ادامه به نقش بهداشت و سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت:همکاری شهرداری در اجرای بهتر طرح پزشک خانواده و اطلاع‌رسانی شهروندان از جمله راهکارهای موفقیت و نتیجه‌بخشی طرح مذکور است.

انتهای پیام/70017/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول