اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

شورای اسلامی شهر شوشتر جلسه غیرعلنی تشکیل داد

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر شوشتر به منظور آنچه که مسائل پیشرو و مشکلات شهری مطرح شد جلسه غیرعلنی و غیر رسمی تشکیل داد.

شورای اسلامی شهر شوشتر جلسه غیرعلنی تشکیل داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شورای اسلامی شش‌نفره شهر شوشتر که امروز با حضور پنج نفر رسمیت یافت جلسه غیرعلنی و غیررسمی تشکیل داد.

بر اساس قانون تشکیل جلسات غیرعلنی شورای اسلامی شهر یا باید از سوی شورای تامین و فرمانداری اعلام شود و یا به تصویب حداکثر اعضای شورای شهر برسد که جلسه امروز به درخواست برخی اعضای شورای اسلامی شهر و قبول این پیشنهاد از سوی دیگر اعضا غیرعلنی تشکیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر پس از اتمام این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: جلسه غیرعلنی به درخواست برخی اعضا و به صورت کاملا غیرمنتظره تشکیل شده است و هیچ هماهنگی در این باره نشده بود.

حمید سالم‌پور درباره مسائل مطرح شده در این جلسه غیرعلنی در شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: این جلسه به منظور بررسی مسائل مطرح شده در جلسات گذشته و اظهار نظرها در جلسه مشترک با امام جمعه شهر شوشتر تشکیل شده است.

وی همچنین از ممانعت از حضور خبرنگار خبرگزاری فارس در جلسه شورای اسلامی شهر به دلیل برگزاری جلسه غیرعلنی پوزش خواست و گفت: در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر درباره جلسه منعقد شده در دو هفته گذشته با حضور امام جمعه شهر شوشتر اظهار نظرهایی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه دو هفته پیش شورای اسلامی شهر شوشتر رئیس شورای اسلامی شهر اظهارات تندی علیه فرماندار و برخی مسئولان شهر شوشتر کرد و آن‌ها را بی‌تجربه و دارای مدیریتی ضعیف معرفی کرده بود و از مدیریت شهری خواسته بود که از سمت گرفتن مسئولان بی‌تجربه و ضعیف در شوشتر جلوگیری کند.

انتهای پیام/72006/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول