اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بافت:

6 موسسه قرآنی در بافت راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت گفت: 9 موسسه قرآنی درخواست دادیم که شش موسسه مورد قبول قرار گرفت که راه‌اندازی می‌شوند.

6 موسسه قرآنی در بافت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محسن محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: در زمینه‌های قرآنی در شهرستان بافت کارهای خوبی انجام شده و سعی ما در بیشتر کردن این تلاش‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی اداره ارشاد اسلامی برای نظارت بر موسسه‌های قرآنی و کمک به رشد آنها است.

محمدی با اشاره به اینکه والدین به درس‌هایی مانند ریاضی فیزیک و ... توجه زیادی دارند، بیان داشت: والدین برای قرآن معلم خصوصی نمی‌گیرند و یا زیاد به قرآن خواندن فرزندان توجه نمی‌کنند و باید در این موضوع بیشتر بحث و تبادل‌نظر صورت گیرد.

وی ابراز داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت 9 موسسه قرآنی را درخواست داده بود از این تعداد شش موسسه مورد قبول قرار گرفت که طی فرآیندی تقریبا طولانی باید کارهای خود را انجام دهند تا به بهره‌برداری برسند.

محمدی با بیان اینکه در شهرستان بافت دهستان‌های پر جمعیتی هم وجود دارد، تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم که دهستان‌های پر جمعیت ما از نبود جلسه قرآن و یا موسسه آموزش قرآن رنج ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت اذعان داشت: قرآن نجات‌بخش جامعه و جوانان در شرایط کنونی و با توجه به شبیخون فرهنگی است.

انتهای پیام/80024/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول