اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس کمیته امور قرآنی خراسان شمالی منصوب شد

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حسین ثابت قدم وحید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی را به عنوان رئیس کمیته امور قرآنی استان منصوب کرد.

رئیس کمیته امور قرآنی خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، در متن حکم سید محمد حسینی آمده است: نظر به مصوبه 17 دی‌ماه سال 90 شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر واگذاری مسئولیت پیگیری امور قرآنی در استان‌ها و شهرستان‌ها به شورای فرهنگ عمومی بدینوسیله جنابعالی به عنوان رئیس کمیته امور قرآنی استان خراسان شمالی منصوب می‌شوید.

متن این حکم می‌افزاید: این کمیته که در راستای تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی مسئولیت هماهنگی امور قرآنی و پیگیری امور مرتبط با مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآن را در استان و شهرستان‌های آن بر عهده دارد، موظف است تا با برگزاری جلسات کمیته با حضور اعضا و به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های قرآنی استان و تعامل اثرگذار و هم‌افزا با سایر دستگاهها و با همکاری موسسات مردم و تشکل‌های قرآنی نسبت به برنامه ریزی و سامان دهی امور قرآنی در طریق اعتلای فرهنگ سازی قرآنی استان نهایت توان و مساعی را مصروف نماید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم یادآور ساخته است:امید است تا ضمن توأم نمودن تقوا و خشیت الهی با توکل بر صاحب قرآن و استعانت از شریک القرآن و اعتقاد و عزم راسخ بر توسعه فرهنگ قرآنی در خدمت گذاری به ساحت قدسی قرآن کریم موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/63001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول