اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف ملایر خبر داد

احداث 2 خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان علوم قرآنی ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از احداث 2 خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی ملایر از محل موقوفه خبر داد.

احداث 2 خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان علوم قرآنی ملایر

حجت‌الاسلام حاج رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: اوقاف ملایر طی 2 پروژه خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی این شهرستان را احداث و به‌صورت رایگان در اختیار قرار داد.

وی با بیان اینکه عرصه و اعیان این 2 خوابگاه مربوط به موقوفه است، ادامه داد: این امر از محل نیات واقف صورت پذیرفته است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر عنوان کرد: هدف اصلی از این پروژه اسکان و متمرکز کردن دانشجویان غیر بومی دانشگاه علوم قرآنی است.

وی با بیان اینکه 2 خوابگاه احداث شده در نزدیکی دانشگاه علوم قرآنی ملایر هستند، تصریح کرد: خوابگاه دختران فاصله‌ای 500 متری با دانشگاه داشته و دانشجویان مشکل ایاب و ذهاب ندارند.

زین‌العابدینی عنوان کرد: متمرکز شدن دانشجویان در یک خوابگاه مشخص علاوه بر ارتقای امر امنیتی و سبب جلوگیری از بروز هر گونه مشکل اخلاقی می‌شود.

وی در پایان بر لزوم توجه واقفان بر گرایش به وقف‌های نوین و همسو با نیازهای جامعه اشاره کرد و افزود: وقف در همه ابعاد ارتقای علمی را به‌دنبال دارد و گامی مؤثر در راستای بارور شدن و پویایی جامعه است.

انتهای پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول